rinnassa kipeä kohta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rölbe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rölbe

Vieras
Huomasin n. 4kk:tta sitten vasemmassa rinnassa kainalon puolella kipeän kohdan.Tuntuu kuin samalta kuin ihoa kääntäisi sormien välissä,samalla tavalla sattuu siihen kohtaan.Olen tutkinut rintaa,mutten erota onko siellä jokin patti vai ei.Se kipeytyy aina ennen kuukautisia,muuten ei ole kipeä.Aamuyöllä heräsin ja se valvotti parin tunnin ajan.Pitäsi varmaan ottaa yhteyttä lekuriin,mutta ajattelin vaan kysyä onko muilla ollut vastaavaa.

Mulla oli muutama vuosi sitten kanssa joku pahkura oikean rinnan vieressä kainalossa. Kerroin siitä äidilleni, kun asuin vielä kotona, olin lukiossa.. Äiti sitten pyysi naapuria tutkimaan kun on sukulainen ja hoitoalalla. Sanoi ettei ole mitn vakavaa, mutta jos tulee esim. kuumetta niin sitten pikana lääkärille. No, kuumettahan tuli ja nousi melkein 40 asteeseen. Tuo patti oli tosi kipeä, mutta olikin sitten joku rauhanen joka oli mun räpläilystä tulehtunut tms...

Sinuna kyllä menisin lääkäriin. Varsinkin jos on kipeä ja valvottaa öisin. Ja varmasti se myös painaa mieltä, joten nyt vaan aikaa tilaamaan! Ja kun se tosiaan voi olla ei-niin-vakavaa, kuten tuossa minun tapauksessa. Tsemppiä sulle!

Yhteistyössä