Rinnat imetyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei kaikki!

En ole aikasemmin tänne kirjoitellu, vaikka seurannut olen aktiivisesti! Olen 28-vuotias 2 lapsen (pojan) yh äiti. Nyt lapset jo 3v 1v

Imettäninen oli aluksi kuin kirosana, mutta kun esikoinen syntyi, niin halusin ehdottomasti imettää, se tunne tuli äidin vaistoista ja imetin toisenkin 6kk asti. Rintavarustus ei ollut mitenkään kaunista katseltavaa imetysten jälkeen ja päädyin ottamaan silikonirinnat. Nyt voi taas katsoa peilikuvaa inhoamatta itseään ja olla samalla ylpeä omasta äitiydestä. Kävin Helsingin The Look:n kauneusklinikalla konsultaatiossa ja operaatio tehtiin tallinnassa! Jos jollakulla teistä äideistä tuntuu samalta ja iskee jonkin asteen itseinho, niin voin suositella tuota toimenpidetta, rohkeasti vaan! Turhat ennakkoluulot roskiin. Se oli edullistakin, toisinkuin muiden hinnat suomessa, ei sovi mun kukkarolle ainakaan.

Onko muita äitejä, joilla rinnat tehty?

Minun tisseissä roikkui kaksi lasta yhteensä 4,5 vuotta. En inhoa tissejäni ja mieheni pitää edelleen rinnoistani. Olisihan se kaunista ja ryhdikästä, mutta halvalla ei saa hyviä ja leikkaus toipumisineen pelottaa.
Nauttikaa siis rohkeat, mutta sallikaa minun pitää nämä ajan kuluttamat ja työnsä tehneet tissit älkääkä väheksykö kauneuttani.

Hei kaikki!

En ole aikasemmin tänne kirjoitellu, vaikka seurannut olen aktiivisesti! Olen 28-vuotias 2 lapsen (pojan) yh äiti. Nyt lapset jo 3v 1v

Imettäninen oli aluksi kuin kirosana, mutta kun esikoinen syntyi, niin halusin ehdottomasti imettää, se tunne tuli äidin vaistoista ja imetin toisenkin 6kk asti. Rintavarustus ei ollut mitenkään kaunista katseltavaa imetysten jälkeen ja päädyin ottamaan silikonirinnat. Nyt voi taas katsoa peilikuvaa inhoamatta itseään ja olla samalla ylpeä omasta äitiydestä. Kävin Helsingin The Look:n kauneusklinikalla konsultaatiossa ja operaatio tehtiin tallinnassa! Jos jollakulla teistä äideistä tuntuu samalta ja iskee jonkin asteen itseinho, niin voin suositella tuota toimenpidetta, rohkeasti vaan! Turhat ennakkoluulot roskiin. Se oli edullistakin, toisinkuin muiden hinnat suomessa, ei sovi mun kukkarolle ainakaan.

Onko muita äitejä, joilla rinnat tehty?

Luvattiinko sinulle uudet paremmat implantit jos teet ahkerasti piilomainontaa?

Aina ei voi onnistua:
a4f2531a13bab52abb47d72bb56856f9.jpg

• Tykkää
Reactions: .....
Minä oon neljä vuotta odottanut että tissit kävelis takas, mutta sinne ne jäi matkan varrelle kun imetin neljä lasta (kuuden vuoden aikana). Ei ole kivaa, varsinkin kun alkuperäiset oli isohkot ja nätin malliset ja mies ainakin sanoi tykkäävänsä. Nykyään pidän niissäkin leikeissä topatut liivit ja topin päällä. Mies näkee rutistuneet rusinat lähinnä saunassa, silloinkin se on onneks ilman silmälaseja. Silkkareista haaveilen, mutta haluan vain Suomessa tehtävän leikkauksen, eikä rahaakaan ole. Käyn siis salilla veivaamassa peck-deckiä ja toivon ihmettä. Gynekologi sanoi, että takaisin ne ei kasva, minun rinnoista hävisi sekä rasva että muu kudos, eli tyhjää täynnä. Niin kuulemma voi käydä jos estrogeenit tippuu rajusti imetyksen jälkeen ja mä olin se onnellinen harvinaisuus jolle niin kävi. Välillä laitan kenoon pari riviä, josko tissihaave joskus toteutuis

Joo ei kiitos.
En ole koskaan elämässäni antanut tisseilleni kovinkaan paljon painoarvoa sen suhteen, miten paljon itseäni rakastan.

Kaikkiaan tuo on loputon suo. Jos itsetunto ja itsensä rakastaminen pohjautuu ulkoisiin seikkoihin, tulee väistämättä ongelmia, viimeistään vanhetessa.

Onneksi meidän emännälle jäi kahden lapsen imetyksestä todella eroottisen muhkeat rinnat. Olenkin sanonut hänelle, että voi kantaa niitä ylpeydellä. Ei tarvitse muita vilkuilla uimarannalla ja -hallissa.

Kyllähän implantit voivat parantaa terveyttä henkisellä puolella mitä ei todellakaan kannata väheksyä.

Kadun syvästi 9v. sitten ottamiani implantteja, koska nyt 38 vuotiaana odotan vielä iltatähteä. Toisessa rinnassa on jo kapseloitumista havaittavissa ja raskaus muuttanut ulkonäköä. Niin ja eipä ne montaa vuotta muutenkaan pystyssä pysyneet, painovoima vaikuttaa implantteihinkin. Poistoleikkaus ja lähestulkoon rinnattomuus edessä. Kallista puuhaa :(

Kaksi vuotta imettänyt ja uus vauva tulossa, imeköön niin kauan kuin haluaa. Paino putos 20 kiloa ennen tätä raskautta joten rinnat löystyneet mutta eivät millään hirvitä itteäni tai vissiin ketään muutakaan. Ei voi olettaa näyttävänsä samalta kuin nuoruudessa.

Yhteistyössä