N
nainen27
Vieras
Pitääkö mun mennä lääkäriin kun rinnat on ollut kipeenä ja turvonneena joka päivä kahden kuukauden ajan. Mun edellisiä menkkoja ennen rinnat tuli kipeeksi jo 2-3vkoa ennen menkkoja. Menkat tuli normaalisti ja rinnat olivat ok kuukautisten ajan, sitten kun vuoto loppui, kipeytyivät rinnat. Ne ovat isot, pinkeät ja turvonneet. Kipu on samanlaista kuin ennen on ollu muutamaa päivää ennen menkkoja..se on ollut normaalia. Mut nyt kipu tosiaan alkoi heti vuodon päätyttyä ja olen tässä nyt viikkoja kärvistellyt näiden rintojen kanssa. Liivien ottaminen pois sattuu ihan hitosti. Nännit vaihtaa muotoaan..välillä ovat jännästi ulkonevat kuin imettäisin, välillä nöpöttävät ja nännin pihat ovat pienet, sitten taas suuret. Ja tärkein tieto: EN ole raskaana. Onko täällä kohtalokumppaneita? Mikä tähän voisi olla syynä? Hormonit sekaisin?
Olen kärsinyt vuotohäiriöistä. Menkat jää välistä..kierto ei ole säännöllinen ja välillä vuodan niin että on pitänyt ensiapuun hakeutua.
Olen kärsinyt vuotohäiriöistä. Menkat jää välistä..kierto ei ole säännöllinen ja välillä vuodan niin että on pitänyt ensiapuun hakeutua.