Rinnat meni pilalle turhaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heta"

Vieras
Vituttaa, että mun kauniit rinnat meni ihan piloille raskausaikana ja synnytyksen jälkeen. Ne on täynnä raskausarpia, nännit eri korkeudella ja rinnat riippuvat. Ja ihan turhaan! Imetin pari viikkoa, jonka jälkeen mentiin korvikkeella. Miks rintojen piti kasvaa ja menettää muotonsa ja näkönsä, että ne vois lakata tuottamasta maitoa just sopivasti kun sitä tarvis? Luoja oikeesti, mä en selviä tästä. Vatsa oli pömppö ennestään ja sekin nyt täynnä arpia, mut täydellisten rintojen menetystä en voi niellä. Jos en voi edes imettää ja siitä koen riittämättömyyttä, niin että vielä seksuaalinen ulkonäkökin meni. Kiitti vain. Mies ei kuitenkaan valita ja sanoo, että se on ihan luonnollista, että näin voi käydä. Itse en vaan pysty tätä käsittelemään. Nyt yritän epätoivoisesti saada itselle edes litteän vatsan, jossa en ollut onnistunut aikaisemminkaan parin vuoden aikana.

Samoja kokemuksia?

Kannattaa miettiä niitä ihmisiä, joilla Asiat ovat oileasti huonommin. Pahempaa tilannetta tuskin löytyy kuin tämän hetkinen Syyrian tilanne, jossa perheistä on surmattu vaikka aviomies ja lapset. Niille naisille ei tule koskaan edes mieleenkään rintojen raskausarvet.

Niin että kun Syyriassa on väkivaltaisuuksia, niin suomalaista ihmistä ei saisi mikään asia harmittaa?

On luonnollista, että muuttunut ulkonäkö vaatii totuttelua. Ehkä ajan myötä muutokset ei enää samalla tavalla harmita. Raskausarvet myös usein vaalenee vähitellen, joten niiden osalta luonnollista kohenemistakin voi olla luvassa. Ja jos et mitenkään pysty asian kanssa elämään, niin onhan nykyään olemassa keinot rintojen ulkonäön palauttamiseen...

Mua ei harmita rinnat,niitä vihasin jo ennen raskautta.Vatsakaan ei ollut täydellinen mut nyt se vasta ruma onkin,eikä niinkään arpien takia vaan sen roikkuvan vatsaläskin takia.

Ymmärrän fiiliksesi täysin. Itse selvisin arvilta ja roikkuvalta mahalta, imetänkin vielä. Mutta näyttää pahasti siltä, että kun maito lähtee rinnoista, minulle jää roikkuvat nahkapussit.

Olisi ihana omistaa kunnon itsetunto, mutta sellaista ei ole koskaan ollut. Olenkin siis aloittanut jo säästämään "tissirahastoa" ja jos tilanne imetyksen loputtua siltä näyttää, käyn korjauttamassa rintani. Mitään täytteitä en haluaisi (mutta otan, jos se on operaationa helpompi tai suositellumpi) koska ei rintojen mahdollinen pienentyminen harmittaisi lainkaan. Olkoon vaikka A kuppi, mutta ei patalappuja kiitos.

[QUOTE="PiuP";29546195]Olisi ihana omistaa kunnon itsetunto, mutta sellaista ei ole koskaan ollut. Olenkin siis aloittanut jo säästämään "tissirahastoa" ja jos tilanne imetyksen loputtua siltä näyttää, käyn korjauttamassa rintani. [/QUOTE]Tätä mäkin olen vakavasti harkinnut, että rintoja voisi hieman kohentaa. Olen vasta kolmikymppinen, enkä todellakaan tajunnut, että mulle voisi jo nyt tulla riippurinnat. Arvet mä vielä jotenkin pystyin sulattamaan, mutta en riippumista. Mulla oli niin kauniit, pyöreät ja pystyt rinnat. Täsmälleen samanlaiset. Nyt toinen riippuu jopa toista enemmän :(

Mulla on hyvä itsetunto, mutta kyllä tää ulkonäköseikka nakertaa sitä aika paljon. Mä oon aina ollut kaunis ja hyväkroppainen. Olin varautunut siihen, että sitten vanhetessa vartalo muuttuu ja sitten siihen on helpompi suhtautua. Mutta koen vielä olevani nuori, enkä voi sietää sitä että rintani riippuvat. Olen jo muutenkin joutunut miettimään mitä vaatteita voin käyttää, jotta mahapömppö ei näkyisi. Rintojen avulla sain ainakin huomion enemmän niihin kuin vatsaan. Nyt sitten pitäisi molemmat peittää. Siis arvet niin korkealla, että melkein kaikki paidat menee vaihtoon :(

Yhteistyössä