A
"aapee"
Vieras
Olen raskaana rv 30 ja mulla on ollut nyt muutaman pävän ajan sellanen omituinen kipu vasemman rinnan alla tai oikeastaan sivussa, siis ikään kuin rintojen välissä mut vasemmalla puolella. Olen 99% varma että kyseessä on lihaskipu. Epäilen tämän johtuvan siitä että nyt kun on pakko nukkua vain kyljellään, niin tää tulee siitä,et lihakset ikäänkuin puristuu tosta keskeltä kun nukun. Tää tuntuu koko ajan, sekä levossa että rasituksessa. Leposyke on mulla siinä sadan pintaan aina näin loppupuolella raskautta, ja viime päivinä oon ollut jotenkin "väsähtänyt". Hb on siinä 120 pintaan ollut, verenpaine normaali.
Mun mielestä raskaus ei ole sairaus enkä ole oikeastaan koskaan edes kipeenä. Mut olenko mä nyt liian huoleton jos oletan että tää on täysin vaaratonta...? Vai onko jollain kokemusta tet tällainen kipu vois olla jotain, esim sydänlihastulehdus? En ole ollut siis flunssassa tai mitään.
Mun mielestä raskaus ei ole sairaus enkä ole oikeastaan koskaan edes kipeenä. Mut olenko mä nyt liian huoleton jos oletan että tää on täysin vaaratonta...? Vai onko jollain kokemusta tet tällainen kipu vois olla jotain, esim sydänlihastulehdus? En ole ollut siis flunssassa tai mitään.