M
"minävaa"
Vieras
haluaisin tietää onko kenellä muilla samanlaista. olen pienten lasten äiti. nuorin on 1v ja jota olen joutunut kantelemaan paljon. kesällä minulle alkoi ilmaantua seuraavanlaisia oireita. keskellä rintalastaa tuntui vihlova/viiltävä kipu ei säteillyt mihinkään ja kivun kesto oli noin 1-2 sekuntia. päivän mittaan saattoi tulla usean kerran sellainen vilhlova välillä kovempi välillä hennonpi vihlaisu tai pistelyn tunne. no kävin lääkärissä ja hän stetoskoopilla tutki minut ja sanoi että rintaranka peräistä kipua ettei sydämmessä ole mitään... ja laittoi lähetteen hierontaan. sitten kävin hierojalla ja oireet ovat olleet hallinnassa ja saatta mennä viikkojakin etttei tunnu mitään ja sit taas tuntuu pitkin päivää.. kivut liittyvät joskus venytyksiin ja jos kurottelen ja kumartelen tai ihan vaan jos istun paikallani. aloin pelätä sydänkohtausta kamalasti kun oireita tuli vähän väliä ja joskun oli närästystäkin. nyt on kulunut jo aikaa 8kk tuosta lääkäri käynnistä ja mietin että pitäisikö mennä uudestaan tutkimuksiin. välillä kipu tuntemukset tulevat erilaisina. mutta eivät siis säteile eivät kestää pitkään... ja ikää minulla 23
Kiitos jos joku viittii vastailla
Kiitos jos joku viittii vastailla