rintakompleksi

  • Viestiketjun aloittaja itseään vihaava
  • Ensimmäinen viesti
itseään vihaava
minulla on a kupin rinnat, liian isot sivuille sojottavat nännit. VIHAAN NIITÄ! en jaksa kuunnella miesten arvostelua, mikä helvetin oikeus niillä muka siihen on? Mies sanoo ettei koolla ole väliä, mutta naisena tiedän että eihän sillä koolla joo väliä ole...jättää kuitenkin rakastellessa huomiotta ne, eihän niihin kai tarvitse koskea kun ei ole paljon mihin koskee.En haluais välttämättä olla mikään povi pommi, mutta jos nyt edes sopusuhteessa muuhun vartaloon olis, niin olis paljon parempi olo.

Vihaan telkkaria kun siellä aina keikistelee joku tissit omistava, helppohan sen on olla kaunis!Vihaan myös naapurin isotissistä naista jota mieheni kuolaa mukamas salaa!Vihaan mainoksia, nekin tissejä täynnä! Vihaan naisten saunailtoja, olen ainoa jolla on rumat ja pienet rinnat! Voisin kuolla häpeästä ja olen asian takia aivan raivoissani ja itkusilmässä. Olen harkinnut silikoneja ja varmasti olisin ottanutkin jo jos olis ylimääräset viisi tonnia. isorintasten ei tarvitse kun hymyillä ja vilauttaa kaula-aukkoa niin ne saa mitä haluaa, keneltä haluaa...haluaisin niin pukeutua erotiikka kaupan leopardimekkoon tai mihin vaan, mutta ne eivät ole minkään näköisiä pienirintaisten päällä...tunnen jääväni kaikesta paitsi.

Pienirintaiset hyväksytään vain jos on malleja tai huippu-urheilijoita, muuten on epänaisellinen, teinityttö isolla perseellä.

tiedän että teksti kuulostaa sairaalta ja lapselliselta ja tiedän että on suuremppiakin murheita ja ettei itsetunto saa olla kiinni ulkoisista tekijöistä, mutta niin se vaan on ja se herättää minussa paljon vihaa itseäni kohtaan ja myös isorintaisia kohtaan. jos jollakin ne ovat, käyttäydyn aina tökerösti häntä kohtaan mikä johtuu pelkästä kateudesta. en vaan osaa käyttäytyä.enkä sen takia viitsi sellaisiin tilanteisiin lähteäkään, ja taas on enemmän aikaa riehua kotona..


pääseekö tästä koskaan yli?

OLKAA ONNELLISIA JOILLA NE ISOT RINNAT LÖYTYY!
 
Sovi Nisti
Olet oikeassa! Kyllä naisella pitää kunnon amberssonit olla! Ja nännit mielellään kuin mopon polttimot.

99 % naisista valehtelee, että miehen mulkun koolla ei ole muka merkitystä. Samalla tavalla tasa-arvon nimissä miestenkin pitäisi valehdella, ettei naisten rintojen koolla ja muodolla ole merkitystä.

Vain telaketjufeministien mielestä on nasten esineellistämistä ja kiellettyä, jos yleensä edes rinnoista puhutaan - nehän saattavat miellyttää jotakuta miestä.

Maailmssa olisi paljon vähemmän feministejä, jos Luoja olisi antanut Päivi Istalalle kunnon rinnat!
 
lyyde
Minulla on myös pienet ja kiinteät a/b-kupin rinnat. Olen nykyään supertyytyväinen pieniin rintoihini, joihin painovoima ei vuosienkaan jälkeen ole vaikuttanut. Mieheni on aina rakastanut rintojani, kehuu niitä ihaniksi ja suloisiksi. Sinun rinnoissasi ei kuules ole yhtään mitään vikaa, tiedätkö kuinka moni isorintainen kiljuisi riemusta selkäkipujensa keskellä jos saisi pienet, kiinteät ja pystynänniset rinnat.

Olen varma, että rintasi ovat tosi kauniit. Minä tunnen monia miehiä, jotka katselevat vain ja ainoastaan pienirintaisia naisia. Miehesi on idiootti, kaikki miehet eivät ole sellaisia..
 
Samoin minulla
Minäkin vihasin pieniä rintojani kun olin nuorempi, oikeestaan ne oli pienemmät kuin A-kuppi, kaikki rintaliivit oli liian isoja, tai ne ei istuneet ollenkaan (kun ympärysmitta oli 75), joten en käyttänyt rintaliivejä. Aloin käyttämään niitä vasta kun odotin lastani - silloin rintani olivat suurimmillaan B!!! Ja tiedän tunteesi... olin kateellinen kaikille niille kenellä oli edes jonkin kokoiset rinnat, enkä kehdannut mennä saunaan tai uimahalliin tai uimarannalle. Mutta... lohdutukseksesi (toivottavasti :)) voin sanoa että nyt reilu 35-na arvostan todellakin pieniä A-kupin rintojani - kuinka ihanaa on lenkkeillä tai urheilla ilman että täytyy pukea päälle kauheaa paksua ja tukea antavaa rintapanssaria, kun rintojen 'hölskyminen' sattuu urheillessa. Ja vanhemmiten rintani todellakin on kasvaneet täyttämään A-kupin liivit, johonka olen tyytyväinen. Ja toinen juttu on se että kaikki ne kenelle olin kateellinen 15-20 vuotta sitten, omistava tänä päivänä tyyliin D+ rinnat, kun ikää ja painoa on tullut lisää - en ole enään todellakaan kateellinen.

 
Nainen 48
Onhan se joskus tehnyt tosi kipeää kun ei ole edes keskikokoisia amberssoneja mutta sitten kun on järjellä ajatellut asiaa niin on huomannut että pienet on sittenkin "paremmat". Olen kohta 5-kymppinen ja 2 lasta imettänyt mutta silti tissini katsovat vielä eteenpäin eikä alaspäin. Olisiko tilanne sama isojen tissien kanssa? Ei todellakaan.

Laitapa valkoinen toppi päälle ilman liivejä niin huomaat ettei tissien koolla ole mitään väliä.
 
Sovitaiei
Se on ihan sama, mihin suuntaan ne mitättömän kokoiset tissit katselee, jos ei niissä ole lihaa mitä näyttää.
Itsensä pettämistä tuollainen ajattelu, että ne olsi muka "paremmat", kuin kunnon hinkit.
Kuten alkuperäinenkin totesi, vaattetkin tehdään olettaen että naisella on rinnat, eikä pelkät nännit.
Se on vähän sama, jos miehellä ei olisi harteita, vaan luisut kaljapullon kupeet.
 
Ylpeä lauta
Hei AP!

Ymmärrän täysin tunteesi. Se on mieletön se vihan ja kateuden tunne, se peittää alleen kaiken järjen ja realismin. Itse tunsin nuorempana samoin hoikkia ja kiinteitä naisia kohtaan. Olin heille tökerö ja vittumainenkin, vaikkei se tietenkään heidän vikansa ollut, vaan omaa identiteettikriisiäni. Olen myös varma että rintasi ovat todella kauniit. Ongelma on pääsi sisällä.

Minullakin on A-kupin rinnat. Oikeat suipot ketunnenät, joista puolet pelkkää laastarinväristä nänniä. En ole ikinä niitä hävennyt tai surrut. Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että ensimmäinen poikaystäväni (jonka kanssa seurustelin 6 vuotta) kehui ja rakasti niitä aina. Identiteettini ja naiseuteni kehittyi noina vuosina (15-21v), ja koska olin miehen/pojan kanssa joka rakasti rintojani, opin itsekin pitämään niistä. Kamalaa, että naiseus on toisten mielipiteistä kiinni, mutta näin oli ainakin kohdallani.

Myöhemmin seurustelin hetken miehen kanssa, joka ehdotteli jatkuvasti silikoneja. Kertoi kuinka yleisiä ne Suomessakin ovat, halpojakin nykyään, ja kehui kuinka kaunis minusta tulisi kun hankkisin sellaiset. Näytin miehelle samantien ovea. Edelleen jotkut juntit huutavat minua laudaksi. Siinäs huutavat. Itse pidän rinnoistani.

Ja totta mitä täällä sanottiin: on ihanaa kun ei aina tarvitse käyttää rintsikoita. Laita kireä toppi päälle ja lähde illanviettoon. Jos olisi kovin isot bosat, niin tuubitoppikin olisi aika oudon näköinen päällä.

Nyt olen päälle 30, ja alan todella nauttia rinnoistani, jotka eivät roiku, vaan edelleen terhakkaasti sojottavat eteenpäin!

Nenä ja nännit pystyyn, AP, olet varmasti kaunis juuri sellaisena kuin olet!!!
 
aakuppi
PIenemmät rinnat on käytännöllisemmät liikkuessa. Ja joka paikassa kai. Kun ei ole kokemusta isommista, ja pienet on minusta hyvät.

Se mies joka ei niistä tykkää katelkoon jotaan muuta naista muutenkin. Joka tykkää minusta, tykkää kokonaisuutena.

Vituttaa kun kaikki naisten vaatteet tehdään vähintään C-kuppisille. Ainakaan leninkejä ei ole helppo saada, sellasia kivan näköisiä. Se on ainoa ongelma, mutta onpa sitten muita vaihtoehtoja. Sitä pitää valita mikä päälle menee.

Jos haluat miellyttää muita, ota silikonit. Tai hyväksy itsesi ja ole ylpeä siitä mikä olet. Sinussa on varmasti jotain sellaista johon olet tyytyväinen. Keskity niihin puoliin, tai kykyihisi.
 
Arvostakaa itseänne
Minä olen ehdottoman tyytyväinen pieniin A-kuppeihini. Isompia en ottaisi mistään hinnasta. Kirjaimellisesti. Rintani ovat sirot ja sporttiset, aivan kuten itsekin olen. Ikää on kohta 30-v eikä maan vetovoimakaan ole päässyt tekemään temppujaan.

Alkuperäisen rinnat ovat varmasti juuri hänen vartalolleen ne kauneimmat!
 
Ihat a-kupit
Ihan samaa mieltä, olen 40 v ja rintani ovat aivan samanlaiset kuin parikymppisenä. Todella kauniit, kuin puolikkaat omenat, eivätkä roiku milliäkään. Ennemmin pidän nämä rintani kuin isot mahalla roikkuvat d-kupit. Sori vaan, mutta tämä on siis oma mielipiteeni...
 
Toppi ja toppi
Kyllähän kireä toppi näyttä paaaljon paremmalta rintojen kanssa kuin ilman , vai mitä ?
Säälittää nähdä, kun niitä "ketunneniä" yritetään korostaa kireillä topeilla. Ihan totta, löysä collage näyttää paljon paremmalta.
 
c- kuppi ei roiku
Ihan asian vierestä mutta c- kupit ei välttämättä roiku .. ne voi olla ihan yhtä terhakat kuin pienemmätkin.

ne on ne isommat koot jotka ei sitten enää pysy koholla.
Sitten mukaan valitusrinkiin. Minua taas nolottaa isot moloni kun pienestä pitäen jonkun on aina pitänyt kokeilla onko ne aidot.
Olkaa naiset tyytyväisiä siitä mitä olette. Olette sitten mitä kokoa tahansa. Jos mies ei koske rintoihin ei se ole koosta kiinni. Kaikki ei vaan tykkää tarttua niihin.
On minullakin ollut mies joka ei koskaan koskenut rintoihin kun pyynnöstä.
Turhaan olet alemmuudentuntonen tuon takia.
Sano sille miehellesi,
että nyt mennään yläkautta alas..
 
asiaa aiheesta
Mulla on aika isot rinnat ja aiemmin kyllä täytyy myöntää, häpesin niitä. Mutta ninkäs teet- äidilläni oli isot rinnat, samoin sisarillani - eli sukuvika. Vasta näin kolmikymppisenä olen päässyt sinuiksi rintojeni kanssa. Ne ovat pyöreät, kauniit, kiinteät ja - noh - isot. Uskallan jopa nykyisin käyttää paitoja, joissa rinnat näkyvät. Nuorempana yritin pukeutua valtaviin kolttuihin, ettei rintani olisi olleet esillä.

Olen muuten tosi hoikka, mutta se läski on vain kertynyt tiettyyn ruumiin osaan. En ole koskaan ymmärtänyt miesten kiinnostunusta rintoihin - itseänihän ne ovat vain haitanneet. Täytyy myöntää, että aika paljon olen saanut 'ihailijoita' ,mutta kun tiedän todellisen syyn, ei se juuri hetkauta mitenkään. Oma mieheni väitti ihastuneensa ensiksi juttuihini, mutta nyt vuosien saatossa on hän paljastanut, että huomioi kyllä ulkonäön (+ ne rinnat).

Että ei se välttämättä ole kovin helppoa näinkään. Omat taisteluni myös minä olen käynyt, että olen tähän pisteeseen päässyt. Pitää vain hyväksyä ittensä sellaisena kuin on. Jokainen on erilainen ja jokaisella omat hyvät/huonot puolensa.

ps. oma äitini kuoli 5kymppisenä rintasyöpään, joten sekin antoi perspektiiviä rinnoista murehtimiselle.
 
isotissinen
Alkuperäinen kirjoittaja itseään vihaava:
minulla on a kupin rinnat, liian isot sivuille sojottavat nännit. VIHAAN NIITÄ! en jaksa kuunnella miesten arvostelua, mikä helvetin oikeus niillä muka siihen on? Mies sanoo ettei koolla ole väliä, mutta naisena tiedän että eihän sillä koolla joo väliä ole...jättää kuitenkin rakastellessa huomiotta ne, eihän niihin kai tarvitse koskea kun ei ole paljon mihin koskee.En haluais välttämättä olla mikään povi pommi, mutta jos nyt edes sopusuhteessa muuhun vartaloon olis, niin olis paljon parempi olo.

Vihaan telkkaria kun siellä aina keikistelee joku tissit omistava, helppohan sen on olla kaunis!Vihaan myös naapurin isotissistä naista jota mieheni kuolaa mukamas salaa!Vihaan mainoksia, nekin tissejä täynnä! Vihaan naisten saunailtoja, olen ainoa jolla on rumat ja pienet rinnat! Voisin kuolla häpeästä ja olen asian takia aivan raivoissani ja itkusilmässä. Olen harkinnut silikoneja ja varmasti olisin ottanutkin jo jos olis ylimääräset viisi tonnia. isorintasten ei tarvitse kun hymyillä ja vilauttaa kaula-aukkoa niin ne saa mitä haluaa, keneltä haluaa...haluaisin niin pukeutua erotiikka kaupan leopardimekkoon tai mihin vaan, mutta ne eivät ole minkään näköisiä pienirintaisten päällä...tunnen jääväni kaikesta paitsi.

Pienirintaiset hyväksytään vain jos on malleja tai huippu-urheilijoita, muuten on epänaisellinen, teinityttö isolla perseellä.

tiedän että teksti kuulostaa sairaalta ja lapselliselta ja tiedän että on suuremppiakin murheita ja ettei itsetunto saa olla kiinni ulkoisista tekijöistä, mutta niin se vaan on ja se herättää minussa paljon vihaa itseäni kohtaan ja myös isorintaisia kohtaan. jos jollakin ne ovat, käyttäydyn aina tökerösti häntä kohtaan mikä johtuu pelkästä kateudesta. en vaan osaa käyttäytyä.enkä sen takia viitsi sellaisiin tilanteisiin lähteäkään, ja taas on enemmän aikaa riehua kotona..


pääseekö tästä koskaan yli?

OLKAA ONNELLISIA JOILLA NE ISOT RINNAT LÖYTYY!
Hankala tietää, onko tilanteesi ollenkaan niin paha kuin väität.
Yleensä kun nainen valittaa olevansa jostain kohtaa ruma, asia on oikeasti päin vastoin, ja valittaminen on vain hetkellistä huonoa itsetuntoa joka juontaa aivan muusta: masentuneisuudesta tms.

Luulenkin että todennäköisesti kyse on siitä, että ette sovi miehenne kanssa yhteen. Jos mies ei saa sinua tuntemaan itseäsi naiselliseksi ja halutuksi, niin vika on silloin teidän välisessä kemiassa eikä sun tisseissäsi. Entäs miehen muna? vaikka se olisi kuinka onneton, niin etkö silti tekisi kaikkesi, että miehen ei tarvitse ainakaan sinun eleistäsi päätellä olevansa surkea esitys.

Kun nainen ei ole tyytyväinen itseensä, taustalta löytyy aina (huom. AINA) mies (isä tai aviomies, veli tai setä) joka on kohdellut väärin ja haukkunut, tai vaikkapa vain jättänyt kehumatta tms. Miksi nainen ei pärjää ilman miehen hyväksyntää? No, varmaan se on vain niin. Se ei haittaa mitään, koska vielä huonommin miehet itsensä kanssa pärjäävät .
Oletko koskaan kuunnellut jonkun onnettoman miehnen puheita, kun hän murehtii munansa kokoa ja itkee lihasten pienuutta kun ei netistäkään löydy pillua.

Kerron sulle isoista tisseistä:

Silloin kun luetaan miehet piis kuvioista, tisseistä on ainoastaan harmia. Juostessa tiedät miltä lehmästä tuntuu laitumella isoine utareineen.

Kun miehet ovat kuvioisssa, tisseistä on edelleen harmia:
Tissejä pitää piilottaa ahnailta katseilla jos haluaa tulla vakavasti otetuksi työelämässä (turha puhua naisen oikeudesta pukeutua miehen syötiksi ja silti olla muka "asiallinen työäkaveri" PAH!)
Jossain vaiheessa elämä jokaiselle naiselle tulee elämän perusasiat eteen:
Kun miehistä on saanut tarperekseen, heidän kulmikkuudestaan ja typeryydestään, lapsellisuudestaan, niin ei voisi vähempää kiinnostaa miellyttääkö miehiä vai ei.

Miehen miellyttäminen on nimittäin turhaa, ja johtaa poikkeuksetta vaikeuksiin ja huonoille urille.
Miehiä miellytetään silleen, että näyttää lehmältä isoine tisseineen, ja myrkytetään itseään voiteilla ja hiusväreillä, llisäksi ei saa IKINÄ olla inhottava tai ilkeä. Mies pitää sinua inhottavana noita-akkana vain jo perus aggressioiden takia, nainen ei saisi ikinä itkeä, suuttua, olla pettynyt ja niin edelleen.

Joten unohda miehet ja kohtele itseäsi hyvin. Kukaan ei jaksa itsessäälissä viruvaa tissiruikuttajaa- ei naisetkaan periaatteessa.

Eniten vituttaa ne naiset, jotka hyljeksivät ja vihaavat tissillisiä naisia vain koska heillä itsellään ei niitä ole. se on kateutta, ja kateus ei ketään kaunista. Eihän sille tietty aina mitään voi, inhimillistä kai se on, mutta kannattaa sitä jotenkin yrittää rajottaa.




 
LautaMies
Naisten kannalta sitä vaan aina tätä pienritakeskustelua käydään.
Uskotaan sokeasti, kun joku A-kuppi sanoo, että hänen miehensä jumaloi hänen pieniä rintojaan?? Hah-hah! Näinköhän ?
Itse olen siinä tilanteessa ja totta on, pakko on jumaloida, muuten ei homma toimi. Joillekin naisille pienirintaisuus sopii ja siellä varmaan on asiat ok.
Mutta suurimassa osasa tapauksia pienet rinnat pilaavat kokonaisuuden, tasapaino puuttuu. Sitten raivotaa, surkutellaan ja mikä pahinta syytetään miestä niistä piipottimista. Ei siinä muu auta, kun kehua ja ylistää niiden kauneutta ja haukkua normaalit rinnat alimpaan rakoon, pitääkseen edes pienen hitusen järkeä jäljellä.

Niin ja eipä se kovin herkkua ole seurueessakaan olla se mies, jonka rouvalla ei pusero pullota.
 
werneri
hohhoijaa....täällä haisee trolli. Toivon että kovin moni nainen ei ole sinun matkaasi haksahtanut jos elämäsi suurin huoli on se, mitä kaverit ajattelevat kun naisen paidanalus ei pullota.

Itse olen ollut monenlaisia ja kokoisia rintoja omanneiden naisten kanssa. Minulle rinnat ovat aika samantekevät, mulle taas on tärkeämpää naisen hiukset, pidän pitkistä hiuksista. Olivatpa rinnat millaiset tahansa, olen aina hellinyt naisteni ihan kaikenlaisia rintoja ihan siksi, että naiset pitävät yleensä rintojen hyväilystä ja minä pidän siitä että nainen nautiskelee koskettelustani.

Mutta makunsa kullakin sanoi koira kun muniaan nuoli. Ap:lle toivotan hyvää kesää ja toivon, että näet itsesi ihan kokonaisuutena, rintoineen KAIKKINEEN. Ihmiset ja suhteet kuule koostuvat muustakin kuin rasvakudoskerääntymistä.
 
lähettäjä
minulla on 7 cm mulkku, liian isot sivuille sojottavat pallit. VIHAAN SITÄ! en jaksa kuunnella naisten arvostelua, mikä helvetin oikeus niillä muka siihen on? Vaimo sanoo ettei koolla ole väliä, mutta miehenä tiedän että eihän sillä koolla joo väliä ole...jättää kuitenkin rakastellessa huomiotta sen, eihän siihen kai tarvitse koskea kun ei ole paljon mihin koskee.En haluais välttämättä olla mikään henrysaari, mutta jos nyt edes sopusuhteessa muuhun vartaloon olis, niin olis paljon parempi olo.

Vihaan telkkaria kun siellä aina keikistelee joku ison mulkun omistava, helppohan sen on olla komea! Vihaan myös naapurin isomulkkuista miestä, jota vaimoni kuolaa mukamas salaa!Vihaan mainoksia, nekin mulkkuja täynnä! Vihaan miesten saunailtoja, olen ainoa jolla on pieni mulkku! Voisin kuolla häpeästä ja olen asian takia aivan raivoissani ja itkusilmässä. Olen harkinnut silikonia ja varmasti olisin ottanutkin jo jos olis ylimääräset viisi tonnia. isormulkkuisen ei tarvitse kun hymyillä ja vilauttaa sepalus-aukkoa niin ne saa mitä haluaa, keneltä haluaa...haluaisin niin pukeutua erotiikka kaupan leopardihousuihin tai mihin vaan, mutta ne eivät ole minkään näköisiä pienimulkkuisten päällä...tunnen jääväni kaikesta paitsi.



tiedän että teksti kuulostaa sairaalta ja lapselliselta ja tiedän että on suuremppiakin murheita ja ettei itsetunto saa olla kiinni ulkoisista tekijöistä, mutta niin se vaan on ja se herättää minussa paljon vihaa itseäni kohtaan ja myös isomulkkuisia kohtaan. jos jollakin sellainen on, käyttäydyn aina tökerösti häntä kohtaan mikä johtuu pelkästä kateudesta. en vaan osaa käyttäytyä.enkä sen takia viitsi sellaisiin tilanteisiin lähteäkään, ja taas on enemmän aikaa riehua kotona..


pääseekö tästä koskaan yli?

OLKAA ONNELLISIA JOILLA ISO MULKKU LÖYTYY!
 
Luomu-DD
Voin teille pienirintaisemmille sanoa, isot rinnat ovat loppujen lopuksi pirun hankalat.

Selkä kipeytyy, rintaliivien hihnat painaa olkapäitä vaikka miten hyvät ja ergonimiset olisivatkin. Juokseminen on tuskee vaikka liivit tukisivatkin. Ne on tiellä, raskaat ja vievät loppujen lopuksi hyvín paljon uskottavuutta, vaikka miten siveellisesti pukeutuisikin.

Ja ne katseet, auta armias jos erehdyt laittamaan liian avaran kaula-aukon julkisille paikoille...tai vaikka et edes laittaisi. Miehet kuolaa ja tuijottaa. "Mitäs teille kuuluu, mitäs teille saisi olla...jne." kuuluu kysymykset, mistä saakka vähän yli kaksikymppisiä on alettu teitittelemään. Ai niin, mun tytöillehän ne puhuu, ei minulle. Ja ottakaa huomioon että pukeudun sentään hyvin peittävästi, aina on tytöt enemmän piilossa kuin esillä.

Isot ja inhottavat vaikka oma mies tykkääkin. :)

Vaikka useinhan se menee niin että isot omistava tahtoo pienet, pienet tahtoo suuremmat, kiharahiuksiset tahtoo suorat ja suorahiuksiset edes vähän kiharaa. Tumma tahtoo olla vaalea ja toisinpäin. :)
 
Holomesin Jussi
A- ja B-kuppisten kanssa ei voi harrastaa seksiä "kaikilla mausteilla". Miten ihmeessä nait A/B-kuppista naista rintojen väliin?

Ja älkää vain tulko väittämään, että tuo ei olisi tärkeä aspekti! On tod.! Useat isotissiset naisetkin tykkää siitä.
 
Jussi kans
Alkuperäinen kirjoittaja Holomesin Jussi:
A- ja B-kuppisten kanssa ei voi harrastaa seksiä "kaikilla mausteilla". Miten ihmeessä nait A/B-kuppista naista rintojen väliin?

Ja älkää vain tulko väittämään, että tuo ei olisi tärkeä aspekti! On tod.! Useat isotissiset naisetkin tykkää siitä.
Niin just.
Aina vuohataan, että ole pienine tisseinesi kokonaisuus !!!
Mikä hiton kokonaisuus se on, jota ei tissien väliin voi naida ?
Toinen mielipuuha on tissien leipominen. Miten AA-kuppeja leivot. Eihän ne akat yleensä anna edes koskea niihin. Muka herkät?? Vielä mitä, pienuutta piilottelevat.
Ollaan niin hyväitsetuntoisia ja sinuja pienetn tissiensä kanssa, mutta kun laiturilla on kaks naista alasti ja siitä soudat ohi, niin isotissinen peittää karvaturrinsa kädellä ja pienitissinen tissinsä. Se siitä itsetunnosta.
 
Ole tyytyväinen niihin
Itselläni oli nuorena olemattomat rinnat, mieheni piti niistä kuitenkin. Olin silloin laiha, nyt kun on tullut hivenen kiloja lisää on tietysti rinnatkin kasvaneet, ehkä johtuu myös osaltaan estrogeenistäkin.

Minulla on C-kupin rinnat, vaatteita on yläosaan vaikea löytää kun kaikki "kirraa" rintojen kohdalta. Miten oikein isorintainen löytää vaatteita?? Vaatteet on tehty ehkä B-kupin omaavalle, joten ole tyytyväinen rintoihisi, kyllä ikä tuo lisää pyöreyttä niihin.

Rintasyövän pelossa pitäisi tällä iällä koitella rintojaan kuukauden välein ettei vain ole tullut uusia patteja...pienistä rinnoista patit tunnistaa helpommin kuin isoista.
 
Ladyday
Pojat takaisin niiden pornolehtien silikonitissien pariin, ei teidän kommenttejanne tissien väliin laittamisesta täällä tarvita. Rinnat eivät todellakaan ole SITÄ varten, haloo pahvit.
 
Night-gentleman
Alkuperäinen kirjoittaja Ladyday:
Pojat takaisin niiden pornolehtien silikonitissien pariin, ei teidän kommenttejanne tissien väliin laittamisesta täällä tarvita. Rinnat eivät todellakaan ole SITÄ varten, haloo pahvit.
Eipä taida Ladydaylla olla kokemusta muunlaisesta seksistä kuin: lähetyssaarnaaja-pimeässä-peiton-alla-lauantai-iltana. ;))
 

Yhteistyössä