rintakompleksi

  • Viestiketjun aloittaja itseään vihaava
  • Ensimmäinen viesti
Sika,
Alkuperäinen kirjoittaja Sialle:
etköhän sinäkin oppisi arvostamaan pienempiä rintoja, kun aikasi olet heitellyt niitä lättyjä siellä liivikaupassa :D
Arvosta arvosta, pieniäkin rintoja.
Se nyt vaan on niin, että pienet rinnat sopii erittäin harvoille naisille. Suurimmalle osalle naisia sopii isot tai keskikokoiset rinnat.

Näinköhän ikinä kyllästyisin lätyn heittoon.... ?? :))
Mun mielestä riippurinnat ei ole rumat. Isotkaan sellaiset. Mutta tää on vain oma mielipide .
 
Sika,
En laske B:tä pieneksi, vaan keskikokoiseksi. Aina täytyy ajatella positiivisesti ja ratkaista keissit heikommassa asemassa olevan eduksi.
Samahan se koskee miehiä, että jos jotenkin viivotinta kääntämällä tai katselukulmaa muuttamalla päästään pois pienten sarjasta, keskikokoisiin, on se kaikki kotiinpäin:)))
 
Wenlà
Enpä ole huomannut että miehet kuppikoon perusteella naisiaan valkkaisivat tai että vaan isorintaiset saisivat kaiken mitä haluavat. Parhaan kaverini kanssa ollaan täysin toistemme vastakohdat. Toinen pitkä, hoikka, pienirintainen ja tumma, toinen isorintainen lyhyempi blondi. Yhdessä olemme baarissa pyörineet vaikka kuinka ja aina on kummallekin löytynyt ihailijansa, yksin ei ole tarvinnut kummankaan murjottaa. Veikkaan että kyse on enemmänkin siitä että kummatkin ovat ulospäinsuuntautuneita ja iloisia ja ITSEVARMOJA. Se jos mikä vetää miehiä puoleensa.

Kaikille on ottajia, turha siitä on vartalon takia murehtia.
 
Sika,
Alkuperäinen kirjoittaja Sialle:
Olen aina kuvitellut olevani pienirintainen....mutta ehkä olen sitten keskikokoinen rintojen suhteen =) Minulla on b:t.
Vaikka se tietenkin on kiinni muistakin mitoista, niin pienirintaiseksi luen vain A-kupin ja siitä alaspäin. Eikä pienissä rinnoissa ole mitään pilkkaamista, pelkkä sääli riittää. Kaikkein säälittävintä on, jos pullealla naisella on oikein pienet rinnat.
Jos katsoitte eilen sen Tahdon Asian, niin siinä tällä Helenarouvalla alkaa olla ihan siinä hilkulla, niinkuin rahoittaja sanoi, "pienet pyöreät rinnat ". Mielestäni noinkin vahvatekoisen oloiselle naiselle liian pienet. Kun edelleisessä jaksossa peuhasivat Mikon kanssa hotellissa, niin ei tissiä juuri erottanut. Selällään maatessa luulisi mieheksi.
 
henkseliina ei kirj.
Makunsa kullakin sanoi koira kun muniaan nuoli. Mun mielestä tosi isot rinnat saavat tosi laihan naisen näyttämään jotenkin reppanalta ja yleensäkin pulskistuttavat yleisolemusta.
 

Yhteistyössä