Rintaliiveistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ona86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ona86

Jäsen
25.04.2007
254
0
16
Tietääkö kukaan mistä saisi 95D kupin rintaliivejä tai isompia kun joka nettikaupassa( halens, H&m ja Ellos) loppuu koot kesken. :O noista englannin kielisistä sivuista en ymmärrä yhtään mitään.. ja haluaisin kauniit liivit, enkä mitään pussukoita :S APUA! :D

kyllähän nyt D:n rintsikoita pitäisi ihan normi kaupoissa olla.. Jos tarvitset isompaa kuppikokoa niin sitten se olisi 85DD tai 85E.. mutta niitäkin luulisin löytyvän.. mutta sitten ihan alusvaateliikkeestä..

Liiviliikkeistä saat varmasti hyvin istuvat ja sopivan kokoiset liivit! Ja laatukin on hyvä. Myyjä osaa katsoa myös, mitkä rinnakkaiskoot voisi olla sopivat. Itse ostan aina liiviliikkeestä. Itse olen joskus jostain suomalaisista nettikaupoista katsellut, mutta samoissa hinnoissa on ollut myös sielläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ona86:
Noh toki mutta on niin hirveissä hinnoissa ni aattelin että onko kellään tiedossa nettikauppaa mitään!? :O oon niiin surkee menemää ostamaan liikkeestä :D

Mikä on hirvee hinta? Ite löysin ihan prismasta triumpin liivit n. 30 euroo. Ei nyt mitenkään seksikkäät mut ihan nätit kuitenkin :laugh:

Lahdessa on sokoksen alusvaateosastolla tosi runsas valikoima erikokoisia, myös isoja liivejä, eli jos asuinpaikkakunnaltasi löytyy sokos käy katsoo, ja ne ei ole mitään mahdottoman kalliita, halvempia kuin liiviliikkeissä täällä ainakin... =)

Yhteistyössä