rintaliivit imetysliivien jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roikkutissi!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

roikkutissi!

Vieras
Nyt on imetys loppunut, ja haluaisin tavalliset rintaliivit. Imetysliivit on ollut vain niin tukevat ja hyvät päällä, että kun kävin eilen sovittamassa la senza nimisessä liikkeessä rintaliivejä, kaikki tuntuivat istuvan huonosti. Imetyksen jälkeen rinnat onkin muuttuneet tällaisiksi roikkuviksi pieniksi patalapuiksi, joten tuntuukin, ettei topatut liivit sovi yhtään. Olen käyttänyt melki aika ns.pitsisiä eli ei yhtään toppausta - rintaliivejä, mutta niitä on vaikea löytää sellaisia naisellisia, kun taas kaikki topatut ovat seksikkäitä yms. Niin, että millaisia liivejä te olette käyttäneet imetyksen jälkeen tai yleensäkin. Eli hyvin istuvat, ettei rinnat koko ajan jostain kohtaa tule ulos liiveistä, tarpeeksi tukevat yms yms..Kauniitkin saisivat olla..?? Mistä tällaiset löytää? Ihan liivipuotiinko pitää mennä ja maksaa 75euroa yhdistä rintaliiveistä..

Suosittelen sitä liivipuotia ja myyjän apua sovituksessa. Ei ne kaikki siellä 75,- maksa, itse ostin alle 30,- ja ostinkin heti kahdet hyvät kun löysin. Oman fiiliksenkin takia kannattaa panostaa hyviin rintsikoihin, varsinkin imetyksen jälkeen kun rinnat tuntuvat lähinnä "ajokoiran korvilta" .

En tiedä millaiset laput itselleni tulee mutta liivikauppojen ostoksissa on kyllä etunsa (toki hyviä merkkejä saa muualtakin). Esim itse ostin vuosi sitten syksyllä liivit liivikaupasta ja maksoi 67euroa (Chantelle). Käytin niitä viime toukokuuhun asti (sen jälkeen ne ei ole enää mahtunut raskauden vuoksi) lähes joka päivä sillä monesti pesin illalla ja puin taas päälle aamulla. Siis koko ajan käytössä. Oli ihanaa kun oli liivit jotka todellla istui hyvin ja näytti hyvältä. Oma olokin on ihan eri kuin liiveissä jotka ovat "sinnepäin". Ja kestävyys... ne on edelleen priimakunnossa joten jos ne vaan myöhemmin sopii vielä koon ja mallin puolesta niin ne on edelleen käyttökunnossa. Niinpä jos ajattelee että joskus olen ostellut liivejä esim Lindexistä, ne on mennyt huonoksi aika pian ja olen joutunut ostamaan uudet, niin äkkiä hinta tuleekin niillä halvoilla liiveillä kalliimmaksi jos ostaa kolmet 30euron liivit samassa ajassa kuin yhdet 70euron liivit. Sitä paitsi harvat liivit ovat noin kalliita, noin 40-50 eurolla saa tosi laadukkaita. Kannattaa siis mennä rohkeasti sinne liivikauppaankin tutustumaan (ja Stockalle toki myös) ja katsomaan vaihtoehtoja ja saamaan asiantuntevia neuvoja. Itse liivikaupan jälkeen selvisi paljon tietoa rintaliiveistä mitä en edes tiennyt (esim rinnakkaiskooista ym joten sain kerrankin oikeankokoiset ja malliset liivit).

Rintaliivit ovat päällä koko ajan ja huonot liivit voi pilata olon kun näyttääkin huonolta tai hölskyy, että kannattaa niihin satsata - on sitten itselläkin hyvä ja naisellinen olo joka näkyy ulospäin :)))

Kiitoksia! Näille tisuille kyllä tarvitsee kauniit rintaliivit, kun ilman niitä on jo tarpeeksi kauhistuttavaa katsoa peilistä. Jääköhän nämä nyt sitten tällaisiksi. :/
Olen lähiaikoina vasta muuttanut Espoon tienoille, ja pitääpi kai sitten lähteä metsästämään lähettyviltä liivipuotia. Stockmannilla olen kerran käynyt ja eksyin. Mistähän sieltä liivipuodin löydän. Minkä niminen liike siellä sijaitsee?
Seppälän yms. liivit on kyllä hirvittäviä ainakin minun päälläni.

Ööö... Siis mistä Espoosta vai mistä Stockalta liivipuodin löydät?! Stockahan on tavaratalo, joten siellä ei erillistä puotia ole, vaan naisten alusvaate osasto. Miten on mahdollista eksyä Stockalle? Sori vaan, mutta aina tälleen Hesassa asuneena, en voi käsittää miten joku voi eksyä Stockalle, kun itse olen osannut Stadin, Tapiolan, Itiksen ja Jumbon Stockat ulkoa. :D Voit tietty koittaa Googlettaa noita lähettyvillä olevia liivipuoteja. Hakusanoiksi, voit koittaa esim. "Liivipuoti Espoo" tai muuta vastaavaa...

Espoo on niin iso ja hajanainen, että jos et yhtään täsmennä, missä päin siellä asut, niin liiviliikkeen neuvominen ei paljon auta... :)

Kuten edellä joku kirjoitti, Stockmann on siis tavaratalo ja siellä on tietysti naisten alusvaateosasto. Espoossa on Stockmann Tapiolassa ja sitten on tietysti Helsingin keskustan Stockmann (sitä itse tarkoitin aiemmassa viestissäni).

Espoon Leppävaarassa kauppakeskus Sellossa ainakin on liiviliike nimeltä Change.

Espoostahan pääsee myös busseilla Helsingin Kamppiin, ja Kampin kauppakeskuksessa (bussiterminaalin yhteydessä siis) on varmasti joku liiviliike.

Asusteellaan täällä Lippajärven perukoilla. Aa, en ole tajunnut että sellon tuo kauppa olisi ihan "liivipuoti", vaan olen vaan kuvitellut alusvaateliikkeeksi. Jos sitten kävisi siellä ja espoon stockmannilla katsastamassa liivejä..

No riippuu tietysti mitä tarkoitetaan "liivipuodilla"? Itse kuvittelisin, että alusvaateliikkeessä jos missä osattaisiin neuvoa liivien suhteen. Mulla ei kyllä ole kokemusta tuosta Change-liikkeestä, ajattelin vaan että alusvaateliikkeestä ainakin saisi palvelua... toisin kuin jossain Lindexillä...

Onko mitään toivoa että rinnat vielä muuttaisivat muotoaan parempaan suuntaan, kun ne ensin imetyksen loputtua tuntuvat niin tyhjiltä ja pienemmiltä kuin aikoinaan? MIksi niiden pitää pienentyä, käykö niin kaikille? Onko kyse siitä että kaikki rasva on vain siirtynyt maidon mukana lapselle?

Itse kyllä suosin ihan Lindexin ja muiden halvempia liivejä. En tiedä kestäiskö ne kallimmat siiten kauemmin hyväkuntoisempina?

Mä en mitään muuta voi sietää enempää ku et meen liiviliikkeeseen, otan muutamat liivit ja painelen sovituskoppiin. Just kun saan itteni suurinpiirtein ilkosilleen ni v***n myyjä heilauttaa verhon auki ja siinä sitte pitäs ihan tyylikkäästi esitellä itteensä kaikille jokka sattuu mun koppini lähistöllä olemaan ( sekä miehet että naiset, ei vois vähempää kiinnostaa esitellä kummallekkaan sukupuolelle rumaa vartaloani) ja pukea ne tissarit siinä sen myyjän katsellessa. Tekis mieli kiskasta verho sen kädestä niin että tippuu kokonaan irti! Siksi en hae enää liikkeistä vaan mielummin vaikka tilaan postimyynnistä... ei voi mitään mut ärsyttää vaan ettei saa rauhas ensin edes kokeilla ite miltä näyttää ja sit vilautella sille myyjällekki että tällaset patalaput mulla.

höpö höpö taas teitä muijat
ketut kukaan ammattilaismyyjä niitä verhoja heilauta auki, ovat varmasti tilanteen tasalla ja kyselevät siitä verhojen takaa että istuuko ne liivit. Tai sitten onhan teillä suuvärkit millä sanotte, että saanhan sovittaa rauhassa.

täällä yksi ainainen taistelija rintsikoiden löytämiseksi.. Triumph:in liivit olen todennut parhaimmiksi, malleja on monia ja hintakaan ei paha. Viimeiset ostin pari kk sitten, hinta 42,90 ja hyvät on päällä. Kokoa en kehtaa paljastaa, on sen verran suuret hinkit että toivon hartaasti että pienenevät imetyksen päätteeksi. Eli vit..ttaa ihan yhtälailla oli sitten pienet tai suuret, minulle tulee vaan koko hellan kattavat patalaput pienien sijaan, saa niitá sitten keriä ja survoa liiveihin.
Stockmannilla, Sokoksella ja lindexillä olen saanut aina rauhassa sovittaa, Changessa ja Figura-shopin myymälöissä muutaman kerran on myyjät aukoneet verhoa, kaippa tekemisen puutteesta antavat näin yksilöllistä palvelua..

figurassa sellossa on semmoinen myyjä kyllä, että tulee koppiin ja on tosi topakka täti muutenkin. Se on niin pieni paikkakin, etten siellä tykkää käydä yhtään. Myyjä toljottaa koko ajan niskassa kiinni.. :)

Yli viidenkympin liivit on yleensä varsin laadukkaita ja pitkäikäisiä, jos vaan oma koko säilyy. Itse tarvitsen aika isoa kuppikokoa, enkä ole ollut oikein tyytyväinen Stockan liiviosaston tarjontaan, koot tuntuvat loppuvan kesken. Changesta olen jotkut liivit hommannut, mutta ainakin yhdet noin kolmenkympin liivit osoittautuivat huonolaatuisiksi, nyppyyntyivät rumiksi tosi äkkiä. Espoon liikkeistä tykkään eniten Ison Omenan Funky Ladysta.

Yhteistyössä