I
imettäjä minäkin
Vieras
Olen modestyb:n kanssa samaa mieltä tuosta kärttyisyydestä ja nälästä... siis ainakin meillä nimenomaan tuo 3kk ja kääntyminen vaiketti imettämistä. Ja tosiaan meillä auttoi kiukkuun tissin vaihtaminen (lapsi on myös vaativa eli haluaa ns nopeaa maitoa), välillä tissiä vaihdetaan montakin kertaa jos on kiukkuhetki... Mutta ei itselläkään aina ole tämä helppoa ole ollut ja usko on ollut koetuksella maidon riittävyydessä. Samoin monet ovat heti ehdotelleet lisämaitoa jos on pienikin epäilys ollut, mutta itse olen ollut sitkeä ja luottanut lapseen ja äidinvaistooni ja onnistuttu ollaan.
Tiedän toki ettei kaikilla onnistu vaikka tekisi mitä, joten en siis arvostele ketään. Kerroin vain oman tarinani, että "vaikeuksien kautta voittoon" mentiin meillä. Lapsi on nyt 4kk ja edelleen siis täysimetyksellä ja kasvaa hienosti.
Tiedän toki ettei kaikilla onnistu vaikka tekisi mitä, joten en siis arvostele ketään. Kerroin vain oman tarinani, että "vaikeuksien kautta voittoon" mentiin meillä. Lapsi on nyt 4kk ja edelleen siis täysimetyksellä ja kasvaa hienosti.