Rintapumppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sussu

Vieras
Tarvitsisin mielipiteitä rintapumpuista. Kuinka tarpeelliseksi olette kokeneet? Kannattaako ottaa käyttöön? Mitä pumppua suosittelisitte?

Itse synnytin viikonloppuna ja nyt kun maito on noussut, niin tuntuu että sitä tulee PALJON. Rinnat on ihan pinkeät ja turvonneet todella reilusti. Pikkuneiti saa imettyä kerralla niin murto-osan maidosta, että kiristys rinnoissa ei juuri pääse halpottamaan. Kannattaako siis alkaa käyttää pumppua? Jos niin millaista?

Mielipiteitä :D

Ehdottomasti! Aventin käsikäyttöinen (tais olla Avent Isis) on tosi hyvä. Kannattaa pakastaa kun alussa tulee paljon. Niin mä tein ja näin pystyin käydä asioilla ilman vauvaa kun mies pysty hoitaa ja syöttää. Muutenkin syötettiin paljon pumpattua maito silloin kun oli esim. vieraita, sai kaikki osallistua vauvan ruokintaan :D

Kyllä! Ja PITÄÄKIN pumpata, jollei vauva tyhjää rintoja tarpeeksi. Rintatulehdus tai tiehyttukos iskee todella helposti, jollei rintoja tyhjää kunnolla. Mulla oli ihan perus ainun käsikäyttöinen pumppu ja ajoi asiansa. Sähkökäyttösiä pumppuja saa lainata/vuokrata esim. sairaalasta ja täälä meilläpäin ainakin folkhälsanilta.

Yhteistyössä