rintapumpuista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä ainakaan osta Ainun käsikäyttöistä, sillä ei tee mitään jos joutuu paljon pumppaamaan.
Mä en yksinkertaisesta jaksanut pumpata sillä, väsyi kädet ja hartiat.
Yleisesti ottaen sähkökäyttöiset parempia mutta sitten taas jos pumppua ei paljon tarvi on aika suuri satsaus.

Älä mieti hintaa vaan osta Aventin pumppu. Ostin ensin Ainun käsikäyttöisen ja sillä ei tehnyt yhtään mitään!! Ainun sähkökayttöinen oli lainassa, mutta se oli inhottava koska piti todella kovaa ääntä.

Varmaan useimmista vauvantarvikeliikkeistä löytyy ja kuulin että Stokkallakin on saatavilla. Hinta taitaa olla keskimäärin 69? mutta esim Vauvattaren nettikaupassa on nyt tarjouksessa 49?, sieltä ostin itse :)

Tässä vielä linkki http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=105

Mäkin ostin ensin Ainun pumpun, kun en raaskinut ostaa Aventista. Ainun kanssa meni hermot ja sain suurin piirtein jännetuppitulehduksen. Hetken päästä hommasin Aventiksen ja johan alkoi homma sujua. Tosi säästöä tuli, kun molemmat hommasi... :laugh:

mulla on ainun käsikäyttöinen ja oon ollu siihen tosi tyytyväinen :D kun esikoinen synty ja oli teholla niin lainasin maitokeittiöstä sähköpumpun, mutta muuten on käsikäyttöisellä ainulla pärjätty.

Mulla oli esikoisen kanssa ainu, ihan p***stä!! Kuopuksen kanssa ostin Aventin, sillä pumppu oli pakollinen, koska lasta ei saanut ottaa syliin, ennen kuin kahden viikon iässä ensimmäistä kertaa. Ostin pumpun Bebesistä, sitä myötä Avent vei mukanaan, pullot loistavia...

Avent Isis manuaalinen rintapumppu oli minulla käytössä vauvani kanssa. Hyvät puolet oli käytettävyys, kun pystyin pumppaamaan yhdellä kädellä. Se oli myös mielestäni helppo puhdistaa ja koota. Miinus on hinta. Maksoin siitä sellaisen 60 euroa muistaakseni.

Nyt kuitenkin Amazonilla tosi hyvä tarjous, noin 17 euroa. Sieltä saa tilattua ilmaisella toimituksella, jos tilaus on yli 20 puntaa.

Tässä linkki: Avent rintapumppu 17 euroa >>

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä