rintapumput

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu

Vieras
Nyt mamat kokemuksia rintapumpuista! Eli mitä niistä pitäisi ostaessa tietää,mikä on paras ja mikä huonoin? Hankinta on edessä enkä oikein tiedä mistä aloittaisi. Kiitos etukäteen!

Paras on Avet Isis.Saa pumpattua kivuttomasti,nopeasti,on tosi tehokas.Tyhjentää rintaa tasaisesti.Hinnakas on mutta hintansa väärti.Muista merkeistä en osaa sanoa kun ei ole tarvinnut perehtyä Aventin ansiosta.Niin ja helppo pestä ja kasata vaikka ensin luulin monimutkaiseksi.

Peesaan! Isis on ihan mielettömän hyvä! Maksaa kai normisti jotain 60€, mutta on joskus tarjouksessakin tyyliin 49€. Vauvattaren nettikaupassa näköjään 52€.

Tosi hyvä hankinta, voin suositella lämpimästi.

Ainun käsikäyttöinen pumppu,jossa tuttipullo ja teline mukana(ei siis yksinkertaisin malli) on ollu mulle ihan hyvä.Olen monia pumppuja kokeillu.Tuo Ainun käsikäyttöinen rintapumppu maksaa n.20 euroa.

Minulla myös oli tuo ainun käsikäyttöinen malli ja hyvin toimi. Ainoa ongelma oli se, etten ainakaan minä saanut pumpattua mitään, ellei rinta todella ollut täysi. Mutta siis rinnan ollessa täysi, sai maitoa helposti pumpattua paljonkin.

En ole ihan varma onko minun pumppu tuo Ainun halpis, olen saanut sen monen kaverin kautta kierrätettynä ja tosi vähälle on käyttö jäänyt. Kyllä olen saanut pumpattua sillä sen vähän mitä on tarvetta ollut. Joiltainhan ei maito irtoa sitten millään pumpulla! (itse meinasin ostaa tosi kalliin pumpun ennen synnytystä mutta onneksi jäi hankkimatta)

Mulla myös ainun käsikäyttöinen enkä saa sillä irti mitään jos ei rinta ole tosi täysi. Tosin en saa mitään irti Isikselläkään jos rinta ei ole tosi täysi.

Ja sairaalassa olleella isolla hifistelypumpullakaan en juuri mitään saanut.

Eli kuulun siihen joukkoon jolla ei pumppaamalla vaan maito irtoa, lypsän käsin ja hyvin suihkuaa:)

Yhteistyössä