Rintaraivarit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Imettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Imettäjä

Vieras
Nyt alko meidän tytöllä rintaraivarit! Ikää 10 viikkoa. Mulla on ihan kauhea olo, itkettää ja kiukuttaa kun lapsi ei huoli rintaa. Nälkäänsä vaan huutaa mutta rintaa ei suostu ottamaan, oon nyt joutunu pullosta syöttämään ja sen jälkeen taas rintaa tarjonnu, mut ei vaan huoli! Pullosta syö ihan kunnolla ilman itkuja. Mulla on vaan itelläni tosi kauhee olo! Raivosin itsekseni että en imetä enää koskaan ja tyrkkäsin vauvalle tuttipullon suuhun. Mies vaan haukkuu minua kun itken ja olen kiukkuinen kun imetys ei onnistu. Haukkuu minua mm "teiniäidiksi", vaikken sitä ole. Kuulemma käytökseni on sellaista että heti luovutetaan kun käy vaikeaksi! En minä mihinkään ole luovuttanut, tuntuu vaan niin kauhean pahalta kun lapsi hylkii rintaa ja huutaa vaan nälkäänsä... Pakkohan sitä lasta on ruokkia, mutta mieluiten antaisin sen ruoan omasta rinnasta! Tähänkö tää nyt loppuu tää imetys...?

meil oli vaan mietoja raivareita,auttoi että mies kanniskeli 5min vauvaaja toi mulle olin sängyll'ä tissi auki. kato ohjeita http://www.imetystukilista.net/index.php

meil kans tulee riitaa aina jossain vaiheessa kun homma ei mene putkeen.juuri silloin kun pitäs pitää yhtä..

Meilläkin oli rintaraiveita, kun poika oli pieni. Yöllä söi hyvin samoin myös aamulla, jos olin tarpeeksi nopea. Päivällä ja illalla tissittely olikin sitten yhtä tappelua. Meillä auttoi välillä se, että pojan ollessa rinnalla minä "hytkyttelin" poikaa kevyesti tai pidin poikaa pystyasennossa. Öisin luin netistä juuri esim. imetystukilistan ohjeita ja yritin sitten niitä toteuttaa seuraavana päivänä. Se oli kyllä tosi turhauttavaa ja itkuista aikaa. Sitä yritti suunnilleen päällään seistä, jotta pojalle olisi tissi kelvannut. Mies kuitenkin suhtautui hyvin. Eka rintaraivari meni noin viikossa ohi. Seuraava raivarikierros tuli kuukauden päästä ja se meni muutamassa päivässä ohi. Jaksamisia! :hug:

Meillä alko raivarit reilu 3kk iässä ja päätty kuukauden päästä siihen, että maito saatiin pullosta. Yö oli ainut aika millon poika tissiltä söi, muuten ei. Ei vaikka mitenpäin olis ollu. Kaikki asennot, hytkyttelyt ja vinkit testattiin useaankin otteeseen. Se on ollu varmaan kaikkein kamalin aika meidän yhteisessä taipaleessa. Sitten oli viel se, ettei tutteli saanut olla lämmintä. Siihenkin meni hetki, et ymmärisin, että vain huoneenlämpönen kelpaa.

Tsemppia ap:lle :flower:

Yhteistyössä