Rintatulehduksesta,pikaista apua!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti82

Vieras
Kenellä on kokemusta rinatulehduksesta?Oletko joutunut syömään antibiooti kuurin rintatulehdukseen?Minulla nousi pe-la välisenä yönä kuume ja oikea rinta kipeytyi tosi kipeäksi ja on ihan pahkuroilla.Olen yrittänyt syötää tuosta kipeästä rinnasta ja hautoa lämpimällä mutta ei auta,rinta on vaan myhkyröillä ja kipeä ja samoin kuumetta on.Olin perjantain ostoksilla ja poitsu ei silloin pe syönyt niin useasti rintaa kuin normaalisti niin varmaan silloin pakkaantui maito..Niin poitsu on jo 1v6kk ja normaalisti ei ole enää öisin syönyt rintaa mutta viime yönä oli pakko antaa että edes vähän auttaisi..Varasin ajan tk päivystykseen joka on 18:30..

En voi pumpata kun en löydä rintapumppuun kaikkia osia.On tämäkin kolmea lasta olen imettänyt ja nyt sitten iskee rintatulehdus...Mietin vaan tuota vaikka jo tilasin lääkäri ajan että onkohan se antibiootti hoito välttämätön vai paraneekohan tämä muuten?Kuumetta on ollut 38,9 mutta se on laskenut panadolin avulla ja noussut heti kun sen vaikutus loppuu..

Joo no eiköhän ne anna lääkäristä sen antibiootti kuurin..Mietin vaan että minkälainen vastaanotto on kun kysyvät kuitenkin imetettävän lapsen iän ja jotkut lääkärit tuntuvat olevan kielteisellä kannalla yli 1vuotiaan imetyksessä.meinasin jo eilen mennä lääkärille mutta kun ei kovinmielellään menisi rintojaan "esittelemään"..Hui,minkälainen tuo paise sit on,millä se hoidetaan?

Hitsi ei ole tullut mieleen että siitä vo tulal jokin paise..Toivottavasti nillä on tk:ssä päivystyspakkaus antibiootteja meinaan kun täällä ei ole enää apteekki auki.(jos ei ole niin ajan kyllä sen yht 45km että saan lääkkeet.

Toisen muksun synnyttyä mulle tuli reilun puolen vuoden aikana kolme rintatulehdusta (ensimmäinen poitsun ollessa vähän päälle viikon ikäinen), jokaiseen Kefexin kuuri; kuumetta 39 ja risat +hillitön särky ja kipu + kaksi alkavaa tulehdusta, jotka sain hoidettua kotikonstein.
Siinä on sitten inhottava tauti :(

Voimia sulle ap, kyllä se lääke yleensä viimeistään parin päivän sisään alkaa vaikuttamaan.

Yhteistyössä