Rintojen kohotus ilman implantteja - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saggy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saggy

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia täällä rintojen kohotusleikkauksesta joka on tehty ilman silareita? Haaveena ois päästä sellaiseen mutta vielä arveluttaa että onko rahansa väärti. Siis että onko tarpeeksi "tehokas" toimenpide ilman implantteja.

Oon 33v, BMI 21 ja mulla on ollut ennen lapsia 70E eli suhteessa isot. Olihan ne alkanu laskeutumaan jo, mutta nyt lasten jälkeen on selkeen roikut niin että nänni on siinä tasolla mistä se alapoimu alkaa (jos tajuutte). Luin jostain että vielä tässä vaiheessa vois selvitä ilman implantteja. Sitten jos enemmän roikkuu niin pitää laittaa silarit.

Mulle kävis ihan hyvin että vaikka lähtisi koko tai kaksi pois esim 70C, kunhan olisivat taas terhakat ja kiinteät :)

Kuvia kun oon katsellu niin ilman implantteja ei aina lopputulos oo mikään hirveen kiintee, enemmän sellanen saman muotoinen mut ylempänä ja haluisin just kiinteyttä kans.

Toivonko liikoja? Saa vastaa vaikkei itsellä ois mut jos tietää kokemuksia :)

Omat on nyt siis suurin piirtein tällaset:
datafile.ashx

Huom Noi ei siis oo mun vaan yhdeltä before&after-sivulta

No joo onhan noi nyt paremmat ku ei mtn, mut aikasempaan verrattuna. Nyt tällaset keski-ikäsen mamman rinnat.

En haluis mitään vierasta tavaraa niihin niin jos vaan veitsellä selviäis :)

Toi kohotus kai on sama kuin rintojen pienennys mä oon käsittänyt. Yhdeltä tutulta pienennettiin niskakipujen takia ja kyl ne samalla kans nousi mut ei mitenkään hirveetä matkaa. Lähinnä ne pieneni :)

Toivot liikoja. Ei me rinnat kiinteydy nostamalla ylöspäin. Vähemmän nahkaa, mutta yhtö pehmeäksi ne jää. Lisäksi saat kaameat arvet kun nännit pitää siirtää kohotusleikkauksessa.

Nuo rinnat ei edes roiku kuvassa. En ymmärrä sua. Itse mietin leikkausta, mutta sun tapauksessaen todellakaan leikkaisi.

Ja silarit on ainoa ratkaisu jos kiinteämmät haluat.

Kyllä ne sais olla ihan saman pehmyiset, mut jos olisivat siellä missä ennen niin kehtais pitää biksuja ilman häpeilyä. Ei siis onnistu ilman implantteja vai?

Rasvan siirto on toinen juttu mut siihen oon käsittäny, et pitää olla aika reilusti rasvaa mistä ottaa. En sit tiedä paljonko on paljon :/

No on mun omat ehkä vielä vähän totakin kuvaa alempana. Mua toi asia häiritsee mut ymmärrän et ei välttämättä kaikkia häiritsisi.

Mun mielestä noi on roikut tos kuvassakin. Varmaan kaikkien mielestä? Haluisin sellaiset ihan tavallisen nätit niin kuin oli ennen lapsia ja kun ei jossain Välimeren rannoilla tullu inhottavan epänaisellista olo kuten nyt. :(

Koitin taas kaivaa jonkun kuvan joka näyttäis siltä mitä olivat ennen lapsia. Toi on aika lähellä et tajuu, et vaikka ei nyt olla missään hirveessä katastrofissa (vielä) niin muutos on ollu iso. Lähinnä toi poimu rinnan alla inhottaa.

full%20moons.jpg

Mä hyväksyn sen, et suurin osa pitää mua pinnallisena ja varmaan monilla on vielä pahempia ongelmia rintojensa kanssa mut tää on nyt mulla mielessä :)

Saa kommentoida ihan kaikkee esim et kenelle kirurgille kannattais mennä Helsingissä tai Tukholmassa arvioon? Omakohtaiset kokemukset tietysti arvokkaimpia :)

No ongelma on kait lähinnä se että kun nahka venyy niin tavara laskee alaspäin. Et sinä enää ikinä saa samoja rintoja takas mitkä joskus oli. Nahka tulee aina olemaan ohuempi ja venyneempi, millään sitä muotoa ei saa takas. Jos laitat silarit kuppkoko muuttu vaan isommaksi ja näytät pumpatulta ja nahka venyy entisestään.
Mulla on ihan samanlainen ongelma kuin sulla ja omasta mielestä riippuvat isot rinnat kun taas muut sanoo että mulla aina vaan pysyy rinnat kauniina. Se on niin katsojan silmässä. Kaikki nahka venyy kun vanhenee eikä sitä saa millään kutistumaan enää uudestaan.

[QUOTE="Joopa";30215116]No ongelma on kait lähinnä se että kun nahka venyy niin tavara laskee alaspäin. Et sinä enää ikinä saa samoja rintoja takas mitkä joskus oli. Nahka tulee aina olemaan ohuempi ja venyneempi, millään sitä muotoa ei saa takas. Jos laitat silarit kuppkoko muuttu vaan isommaksi ja näytät pumpatulta ja nahka venyy entisestään.
Mulla on ihan samanlainen ongelma kuin sulla ja omasta mielestä riippuvat isot rinnat kun taas muut sanoo että mulla aina vaan pysyy rinnat kauniina. Se on niin katsojan silmässä. Kaikki nahka venyy kun vanhenee eikä sitä saa millään kutistumaan enää uudestaan.[/QUOTE]

Onko toi siis ihan tietoa vai ootko käyny jossain arviossa? Ei kai se nahka pelkästään niitä muodossa pidä? Eikö se ole enemmän siitä kiinni mitä on nahan sisällä?

No on mun omat ehkä vielä vähän totakin kuvaa alempana. Mua toi asia häiritsee mut ymmärrän et ei välttämättä kaikkia häiritsisi.

Mun mielestä noi on roikut tos kuvassakin. Varmaan kaikkien mielestä? Haluisin sellaiset ihan tavallisen nätit niin kuin oli ennen lapsia ja kun ei jossain Välimeren rannoilla tullu inhottavan epänaisellista olo kuten nyt. :(

Koitin taas kaivaa jonkun kuvan joka näyttäis siltä mitä olivat ennen lapsia. Toi on aika lähellä et tajuu, et vaikka ei nyt olla missään hirveessä katastrofissa (vielä) niin muutos on ollu iso. Lähinnä toi poimu rinnan alla inhottaa.

full%20moons.jpg

Mä hyväksyn sen, et suurin osa pitää mua pinnallisena ja varmaan monilla on vielä pahempia ongelmia rintojensa kanssa mut tää on nyt mulla mielessä :)

Saa kommentoida ihan kaikkee esim et kenelle kirurgille kannattais mennä Helsingissä tai Tukholmassa arvioon? Omakohtaiset kokemukset tietysti arvokkaimpia :)

Mä en ole nähnyt tässä ketjussa vielä yksiäkään roikkuvia rintoja. Tervetuloa tänne katsomaan, johan roikkuu :D
Eikä siltikään ole epänaisellinen olo...

On sille roikkumiselle ihan määritelmä: solisluu-nänni mitta. Nännihän on normaalisti vain koholla rintakehän seinästä koska alla on rinta, mutta muuten se on samalla tasolla sivusta katsoen kuin vaikka miehillä. Kun rintaa rakennetaan vaikkapa syövän jälkeen niin se oikea nännin paikka on muistaakseni 20cm solisluusta alas.

Yhteistyössä