1
12-vuotiaan tasolla...
Vieras
olen 17-vuotias ja rintojen kasvu mietityttää... nimittäin kuukautisten alkamisesta on kuitenkin aikaa reilu 5 vuotta ja pituuskasvukin ohi, mutta tuntuu että rinnat ei ole oikeen kehittynyt vuosiin... tai no vuosi sitten kesällä ne kasvoivat (en tiedä olisiko se ollut e-pillereistä johtuvaa turvotusta tai sitten ne vaan kasvoivat), mutta melkeimpä samantien kun ne olivat kasvanut kivaan kokoon, ne vain pienenivät B-kuppikoosta A-kuppikokoon. laihduin kyllä tuona aikana kun rinnat kutistuivat n. 6 kiloa ja se tietenkin oli osasyy tähän ilmiöön... mutta nyt taas on mennyt siis yli vuosi eikä ole tapahtunut mitään - eikö tässä iässä rintojen pitäisi vielä kasvaa eikä vain pienetä? olen lihonut viime aikoina noin 2 kiloa, mutta rinnoissa se ei ole näkynyt yhtään - melkeimpä vaan päinvastoin... olen normaalipainoinen ja elämäntapani ovat suht.terveelliset, mutta miksi rinnat eivät kehity? äidillä rintojen koko on jotain b-kuppi, isosiskollani taitaa jopa olla c tai d-kuppi... mihin ikään asti rinnat kehittyvät ja kasvavat? en millään haluaisi että rintani jäävät tämänkokoisiksi, kuin ne olivat jo 12-vuotiaana...