Rintojen muutokset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Hei!

Sehän on totta että monilla rinnat kasvavat raskauden myötä.
Ja puhutaan että maito ns. nousee rintoihin synnytyksen jälkeen jolloin kuppikoko vielä kasvaa mahdollisesti hieman.

Olen tässä miettinyt että missä vaiheessa rinnat sitten alkavat ns. laskeutua takaisin omaan kokoonsa, eihän toki välttämättä juuri sinne missä ne olivat ennen raskautta, vaan jos imetät niin missä vaiheessa ne ovat palautuneet siihen kokoon mihin ne sitten ns. jäävätkin?

Utelias vain olen....

Craviz

No, enpä tiedä noista teepusseista, vaikka aika pienirintainen olenkin. Imetin esikoista vuoden ja rinnat palautuivat takaisin normaalikokoonsa heti imetyksen lopettamisen jälkeen. Ihan normaalit rinnoista tulivat, ei tyhjät teepussit. Teepussi-ilmiö tulee lähinnä siitä, kun imetysaikana rinnat ovat täynnä maitoa ja todella paljon normaalia isommat, niin imetyksen lopettamisen jälkeen ne vain tuntuvat tyhjiin lutktutetuilta. Ei siis syytä huoleen! ; )
Ja nyt kun olen uudelleen raskaana, niin olen toki nauttinut täysin rinnoin taas näistä uhkeista muodoistani!

Täällä yksi pienirintainen. Viimekertaisen imetyksen loputtua rinnat pienenivät vielä entisestään, mutteivät juuri siksi valahtaneet teepusseiksi. Kovin yksilöllisiä ovat muutokset, että sen näkee sitten. Paras keino on pitää ne kymmenen ylimääräistä kiloa, on niistä osa rinnoissakin :)

rintojen palautumiseen vaikuttaa myös rintalihasten kunto, eli jos lihakset olemattomat niin todennäköisesti lopullinen malli on ne tyhjät lapaset :) näin ainakin itsellä yhteensä 3 vuoden imetysurakan jäljiltä :)

vaikea sanoa..itellä(70D/DD) roikkuivat iloisesti pitkään, eikä rintalihaksista juuri ole hyötyä, ainakaan isoissa rinnoissa, kun ovat nahkaa ja rasvakudosta lähinnä..ekasta raskaudesta nyt lähes kymmenen vuotta, ja rinnat kiinteyty hiukan, mut tuskinpa niistä tän toisenkaan raskauden jälkeen terhakoita pystytissejä tulee..;)

Yhteistyössä