Rintojen muuttumisesta imetyksen jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Tulipa vaan mieleen, tässä rv32 ollessa ja kun rintoihin on tuntunut pakkautuvan jo maitoa pinkeydestä päätellen..

..että mitenkähän monien rintojen rupsahdus imetyksen vuoksi johtuukin siitä, että raskaus/imetysaikana tottuu siihen että ne ovat kiinteämmän tuntuiset ja imetyksen loputtua onkin vaan jo unohdettu millaiset ne olivat ennen meijerikautta?

Teoria tämäkin :xmas:

siis mä olen miettinyt IHAN SAMAA :D ku oon alkanu miettii millaset tisut oli ennen raskauksia ja imetyksiä ni eipä ne tän kummemmat ollu kyllä. ehkä vähän pienemmät tosin ;)

ei ne kaikilla rupsahda. ei mulla ainakaan ole. neljäs imetys käynnissä. aina joudun ettimään sellasia liivejä, että on tarpeeksi lyhyet olkaimet ku mun rinnat on niin korkealla, vaikka ovat d-kuppia.

Kyllä nää on oikeesti erilaiset mitä ennen raskautta :kieh:
Nahkaa on kyllä F-kupin edestä, mut täytettä ehkä pikkasen vähempi :kieh: (Imetysaikana oli siis tuo F, nyt ehkä hädintuskin C)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mutkun joillain ne jää oikeasti tyhjäksi. Mut sitä vaan mietin, että onko ne sit loppuiän tyhjät, vai voiko ne palautua jossain määrin ennalleen.

mulla oli alkuun ku imetyksen lopetin tissit ihan tyhjät mutta aika nopeesti ne taas kiinteyty. varmaan aika yksilöllistä.

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
ei ne kaikilla rupsahda. ei mulla ainakaan ole. neljäs imetys käynnissä. aina joudun ettimään sellasia liivejä, että on tarpeeksi lyhyet olkaimet ku mun rinnat on niin korkealla, vaikka ovat d-kuppia.

Juu ei mullakaan esikoisesta rupsahtanut, tosin en ole mitään kynätestiä ennen raskauttakaan läpäissyt :whistle: Tuli vaan tuossa mieleen suihkussa käydessä kun rinnat näytti jo melkein siltä ettei tarvii edes peilin edessä hävetä. Eli kun on maitoa jo alkanut pakkautua, ovat hämäävästi kiinteähköt.. esikoisen imetyksen jälkeen olivat ns. tyhjät eli sellaiset kuin ennen raskautta. Ja kun esikoistakin tuli pitkään imetettyä, niin johan siinä ajassa kerkeää unohtaa että pehmeät lurppanat ne oli aikoinaan :snotty:

mulla ainakin palautui rinnat täyteliäsiksi jokunen kuukausi imetyksen lopetuksen jälkeen. alkuun ne tosiaan oli sellaiset tyhjät pussit mutta nyt jo ihan normaalit niinkuin ennen raskauksiakin. ja mikä ihaninta niin mun tissit ei roiku, vaikka ovatkin c-kokoa, ilmeisesti sitten ahkera salilla käyntini pitää rintalihakset kunnossa ja tissit pysyvät paikoillaan.