Rintojen pienennysleikkauksessa käyneet hoi!Tuli kutsu kirurgin vastaanotolle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jee saan pikkutisut!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jee saan pikkutisut!

Vieras
Eli mitä tuolla käynnillä tapahtuu,tämä on siis ensimmäinen vastaanotto lääkärin lähetteen jälkeen?
Varmaankin mittaillaan ja tehdään arvioita yms...?

Kirurgi mittaa ja varmistaa, että tissit ovat tarpeeksi leikkauksee, jos siis kunnallisella puolella olet menossa.
Itselläni on tissit pienennetty ja olen PETTYNYT, odotin pienempiä tissejä, ennen g nyt d/e. Muuten kaikki meni alkuvaikeuksien kautta hyvin, aluksi on tulehdusta jne, mutta lääkkeillä sekin onnistui. Arvet ovat aika huomaamattomat, viime syksynä leikattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lenore:
Mä olen haaveillut tuosta myös, mutta täällä ei kuulema lääkärit suostu edes tekemään lähetettä ellei mene yksityiselle itkemään.

Missä täällä? Suomessako? Varmasti saa lähetteen jos solisluukuoppa-nänni väli on 31cm!

Mulla lääkäri otti mittoja, tehtiin mammografia ja ultaraäänellä katsottiin.
Keskusteltiin mitä leikkauksessa tapahtuu, miten sen jälkeen ym..
Näytti valokuvia ja piirsi miten rinnat muuttuvat.
Sitten sovittiin leikkauspäivä.
Kävin yksityisellä.

Kiinnostais tietää, että tarviiko olla jotain "todisteita" siitä että isot rinnat aiheuttaa haittaa? Esim. hartiasärkyä tms. ja lääkärikäyntejä pitkältä ajalta niiden takia? Itse oon kärsinyt jo vuosia noista säryistä, lysyyn painuneesta ryhdistä yms. mutten olen koskaan saanut aikaan tehdä asialle mitään. Koko 75E vaikkeihän se kaikkea kerro.

Alkuperäinen kirjoittaja dimi:
Kiinnostais tietää, että tarviiko olla jotain "todisteita" siitä että isot rinnat aiheuttaa haittaa? Esim. hartiasärkyä tms. ja lääkärikäyntejä pitkältä ajalta niiden takia? Itse oon kärsinyt jo vuosia noista säryistä, lysyyn painuneesta ryhdistä yms. mutten olen koskaan saanut aikaan tehdä asialle mitään. Koko 75E vaikkeihän se kaikkea kerro.

En minä ainakaan tarvinnut, ainoa mikä todisti oli krooninen päänsärky joka jatkuu yhä leikkauksen jälkeenkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja dimi:

Mikäli yksityiselle on varaa mennä, eivät ne siellä kyseleet mitn "todisteita" :)
Ja mikäli mietityttää asia, kannattaa käydä lääkärin kanssa asiasta puhumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen haaveillut tuosta myös, mutta täällä ei kuulema lääkärit suostu edes tekemään lähetettä ellei mene yksityiselle itkemään.

Missä täällä? Suomessako? Varmasti saa lähetteen jos solisluukuoppa-nänni väli on 31cm!

Tarkoitan tätä kaupunkia, jossa asun. Kaverini kävi useammalla lääkärillä, eikä saanut lähetettä. Oli jopa naureskeltu päin naamaa ja voin sanoa, että tuo 31cm ylittyi varmasti kevyesti.
Lopulta oli mennyt yksityiselle ja saanut sieltä lähetteen, ilmeisesti leikataan vielä tänä vuonna.

Mistä kohtaa solisluukuoppaa se mitta otetaan? Lähempänä kaulaa vaiko olkapäätä, vai keskeltä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tarkoitan tätä kaupunkia, jossa asun. Kaverini kävi useammalla lääkärillä, eikä saanut lähetettä. Oli jopa naureskeltu päin naamaa ja voin sanoa, että tuo 31cm ylittyi varmasti kevyesti.
Lopulta oli mennyt yksityiselle ja saanut sieltä lähetteen, ilmeisesti leikataan vielä tänä vuonna.

Mistä kohtaa solisluukuoppaa se mitta otetaan? Lähempänä kaulaa vaiko olkapäätä, vai keskeltä?

Minä kävin yksityisellä "itkemässä".Ei se minun mielestä ollut paha hinta maksaa 65 euroa siitä että sai lähetteen.En ollut siis käynyt aikaisemmin edes terveyskeskuksessa valittelemassa,vaan marssin suoraan yksityiselle.
Mulla tuo mitta on solisluun päältä suoraan alaspäin nänniin 38 cm. :o
Plus siihen jatkuvassa jumissa olevat sikaniskat,ei lääkäri kyseenalaistanut leikkauksen tarvetta vaan kirjoitti lähetteen.Ja siis julkisella puolella on tämä leikkaus.Nään jo unia siitä että H/I80 kupit vaihtuu C80 kokoisiksi. :)

Yhteistyössä