Rintsikoista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HouseOfSleep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HouseOfSleep

Jäsen
20.07.2011
372
0
16
Raskaana olen ja tarttis tukevammat liivit. Voinko ostaa jo nyt valmiiksi imetysliivit niin ei tarvii ostaa monia? Kasvavatko rinnat vielä loppuraskaudessa paljonkin?

Mulla siis viikkoja vasta 13. Kuppi oli jo ennen raskautta F, eikä tunnu kasvaneen juurikaan mutta tukevammat liivit tarvitsen silti selvästi.

Mistä löytyis hyvät mammaliivit Helsingin keskustasta?

Kiitos vastauksista... :flower:

[QUOTE="hmm";24237192]Ei se loppuraskaus mutta annas olla kun maito nousee...[/QUOTE]

näinpä.. Mulla on yleensä kasvanut maidon nousun myötä kuppikoko yhdellä tai kahdella ja vielä kun pitää saada liivinsuojat mahtumaan, niin tosiaankaan ei mene raskausaikana käytössä olleet liivit päälle.

Suosittelen ostamaan imetysliivit vasta joskus viikolla 36... Hyvissä imetysliiveissä on kyllä varaa maidonnousuun :) Mut ei niitä nyt kannata vielä ostaa. Jos ostat hyvät tukevat liivit raskausajalle, niin ei rahat kyllä hukkaan mene, onhan sulla vielä viikkoja jäljellä!

Niin just. Okei, eli en voi ennakoida, heh! Kiitos tosi paljon teille, pakko se vaan on ostaa just nyt hyvät liivit ja toivoa että ne menee mahdollisimman monta viikkoa vielä.

Hassua kun oon työkseni neuvonut uusia äitejä vauvanhoidossa, imetyksessä yms yms (kun on koulutus siihen ja hyvä työkokemus) mut sit kuitenkin kun saa itse ekan vauvan niin huomaa miten noviisi sitä onkaan. Kiitos, ihanat naiset!

Kuumimmat

Yhteistyössä