Rippijuhlat ja vieraat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on pojan rippijuhlat viikon päästä ja tänään mun yks kaveri kysy, että ollaanhan me kutsuttuja. Voi paska. Ei todellakaan ole! No ensinnäkin, me ollaan kutsuttu vaan mummit, kummit, enot, tädit ja sedät perheineen. Siitä tulee noin 40 henkee, mikä on meistä ihan tarpeeks.

Tämä kaveri on sellainen suht läheinen kaveri, jonka perheen kanssa ollaan oltu paljon tekemisissä, mutta viimeaikoina olen syystä jos toisestakin alkanut pitään heistä etäisyyttä ja he ovat todella äänekkäitä, niin poika itsekin sanoi, että ei kutsuta niitä. No onneks tässä on vielä vähän aikaa, niin ehdin kaverin kans ottaa juttutuokion ja perustella, mikseivät ole kutsuttuja...

No se on nyt ottanut nokkiinsa pienemmästäkin... mutta kysy siis puhelimessa niiden juhlien päivämäärää ja jatkoi sitten puhetta niin, että hekin ovat tulossa. Mä yllätyin niin tilanteesta, etten osannu sanoa mitään, naurahdin vaan, että saas nähdä, kun kysyi, että niin kai meidät on kutsuttu! Kaikille muille on mennyt ilman sanomistakin perille, että perheen ja suvun kesken juhlitaan, mutta tämä onkin ihan oma tapauksensa... hohhoijakkaa.

No se on hänen ongelmansa, jos moisesta nokkiinsa ottaa. Sanot vaan, että suvun ja perheen kesken juhlitaan, ei ole tulemista. :D Ei rippijuhliin nyt kai ole tarkoituskaan kaikkia kissanserkunkumminkaimoja pyytää.

Yhteistyössä