Rippilahjaksi tytölle, jota ei tunneta...?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Tyssy, no sen takia, ku se on täällä landella vissiin tapana, et naapuritkin kutsutaan... (kulttuurishokki)... :P Citypellet! (Mies huom!)

:D ei se pelkästää landella o tapana. Toiset tuntuu kutsuvan rahalahjojen toivossa kaikki siskonkumminkaimatkin...tapansa kullakin mutta mä en oikein ymmärrä ja tuskin edes menisin. En kutsu edes sukulaisia joihin ei oo vuosien varrella tullu pidettyä oikein yhteyksiä puolin eikä toisin.

Me vietiin naapurin tytölle hopeinen kaulakoru ja siihen sopivat korvakorut. Ei mekään tiedetty lainkaan mistä tyttö tykkää. Oltiin vasta muutettu tähän, eikä tiedetty naapureista mitään. Olen kyllä sittemmin nähnyt hänen käyttävän niitä koruja =)

Ainoa ongelma siinä, ettei oo koskaan tavattu sitä ja tiedetään, että rahaa se haluaa meiltä.... muttei haluttais antaa niin persoonatonta ja joteskin.... tuntuu tökeröltä :(

Alkuperäinen kirjoittaja 3xäiti:
Ainoa ongelma siinä, ettei oo koskaan tavattu sitä ja tiedetään, että rahaa se haluaa meiltä.... muttei haluttais antaa niin persoonatonta ja joteskin.... tuntuu tökeröltä :(

Munkin mielestä rahan antaminen on jotenkin tampiomaista, mut silti...itse kun pääsin ripiltä, niin juurikin ne rahalahjat oli niitä kaikkein parhaita.

mekin oltiin tuntemattoman tytön juhlissa ja ei haluttu kamalasti rahaakaan käyttää siihen joten. Ostin hopeiset korvakorut ja kortin...ja yhden kukan. Näin pääsin vähän reilu kympillä.

Yhteistyössä