Ripsipidennyksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minna89

Jäsen
30.06.2009
227
0
16
Onko kukaan koskaan kokeillut noita ripsipidennyksiä?Olen itse menossa laittamaan ensimmäisen kerran 19.päivä ripsipidennykset jotka maksaa 80? ja sinä viikolla tulee myös isosisko hiuspidennyksieni kanssa kun hän tilasi minulle..Tällaisen pienen ulkonäkö muutoksen ajattelin tehdä kesää varten ja ripsipidennyksissä ei tarvitsisi käyttää ripsiväriä jos ei halua..

Mulla oli ripsipidennykset. Koin ne hieman hankaliksi pestessä meikkejä tai saunoessa, kun kovia löylyjä ei voi ottaa... mutta olihan ne muuten kivat. Kestivät ehkä noin kuukauden. Kannattaa värjätä ripset ennen pidennysten laittoa.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mulla oli ripsipidennykset. Koin ne hieman hankaliksi pestessä meikkejä tai saunoessa, kun kovia löylyjä ei voi ottaa... mutta olihan ne muuten kivat. Kestivät ehkä noin kuukauden. Kannattaa värjätä ripset ennen pidennysten laittoa.

Kärsivätkö omat ripset paljon pidennyksistä? Käytitkö ripsaria vai riittikö pidennykset?

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Niin olisi tarkoitus värjätä ensin mustalla omat ripset.. :) Olen ainakin ymmärtänyt että 2-3 päivään ei saa saunoa,uida ja pitää välttää kuumia suihkuja..Mutta siitä eteen päi ei kielletty saunomista yms.. :) Pitää kysyä paremmin sitten paikan päältä tuon saunomisen suhteen sitten.. :) Mutta kiitoksia noista tiedoista..Nekin auttavat. :)

Itellä ei ole ollut. Hyvä ystävä reissaa paljon ja vannnoo niiden nimeen. Etelän reissuilla iholle riittää kiva päivetys ja muuta meikkiä ei tarvi kun on sitten tuuheet kaarevat tummat ripset.

Mulla ollut toista vuotta.Laitto maksoi 100? ja huolto 50?.Huolto on 3-4 viikon välein riippuen siitä miten ripset putoilee(nehän siis putoilee omien mukana)
Mitään omien värjäämistä en ole tehnyt.Suihkuun/kasteleminen "kielletty" 24h laiton jälkeen,sauna "kielletty" 48h laiton jälkeen.
Ei suositella saunomista usein.Solariumissa käyntiä ei myöskään suositella.
Omat ripset ei kärsi laitosta,kun uusihan kasvaa aina tilalle.

Yhteistyössä