Ripsipidennys vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Harkitsen ripsipidennystä ja haluaisin kuulla mielipiteitä teiltä, joilla on kokemusta. Lähinnä mietityttää miten omat ripset voi tämän jälkeen vai onko ikuisesti koukussa? Eli sinä joka olet koukussa, laittaisitko uudelleen jos nyt voisit päättää?

Mulla on ollu pariin kertaan. Ja kyllä. Niihin jää koukkuun :D Ne on vaan niin paljon helpommat. Ei tarvi meikata eikä huolehtia siitä leviääkö ripsari sään takia.

Mun omat ripset ei oo menny miksikään noista. Nyt pidän pienen tauon ja oon ihan omillani ja keväällä aattelin taas ottaa uudestaan :) Kyllä suosittelen kokeilemaan mut mee sellaiselle josta oot kuullu hyviä kokemuksia. Huonojakin laittajia löytyy ;)

ovat kyllä hienot ja ihanat ensin, mutta sitten niijtä alkaa tippua, ja vähitellen ovat vähemmän kauniit, toki niitä voi huollattaa, jolloin ne pysyy hyvän näköisenä, mutta useilla näkee, miten huonossa kunnossa ne on. itsellä on kerran ollut. ehkä vielä joskus laitatan. omat ripset oli kunnossa niiden jälkeen vasta noin vuoden kuluttua.

Kerran laitatin mutta en jäänyt koukkuun. Omat ripseni saan ripsarilla näyttävämmiksi ja kauniimmiksi joten luovuin ripsenpidennyksistä saman tien, en siis kertaakaan käynyt huollattamassa. Omia ripsiä lähti ja olivat aukkoiset. Muutaman kk päästä taas ihan ok.

Mä mietin kans ripsipidennystä, mutta mutta... En mä oikeen tiä. Värjäyttämään ainaki meen ku voitin lahjakortin erääseen paikkaan johon oon muutenki ollu menos. Mä vain mietin tuota pidennystä, että ku mulla välillä ottaa omatki ripset silmälasien linsseihin. Mutta eikö niitä pidennyksiä saa eri pituusina ettei olisi liian pitkät lasien kannalta.

Mulla oli vuoden pidennykset ja 3 viikon välein kävin huollossa (50-65e per kerta). Kun luovuin niistä niin 8kk jälkeenkään ei ole omat ripset siinä loistossa kuin ne oli ennen pidennyksia :-(
Onhan ne tosi ihanat ja helpot, mut tosi kivan näkösenä ne pysyy vain viikon ja sit alkaa tippumaan, et se on vähän huononpi juttu joka ärsytti.

Yhteistyössä