Risteilyketjusta ja lakoholista tuli mieleeni, oliko tämä sellainen teko, että olemme itse syyllisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Laivalla oli kolme 28 vuotiasta miestä jotka tarjoilivat minulle ja kaverilleni alkoholia kun olimme 13 v. Menimme kahden kanssa hyttiin jossa veivät suihkuun ja tekivät mitä tekivät. En vastustellut vaan olin vain hiljaa.

Myöhemmin itkin monet illat itseni uneen, vaikka ei minua raiskattu vaan itse annoin kaiken tapahtua.
En kehdannut kertoa kenellekään.

Mitä sinun mielestäsi tuossa oli? Häpeän vieläkin ja tunnen itseni lutkaksi vaikka aikaa on 10-vuotta.

Mistä tiedät iät. Enivei aikuinen on syyllinen AINA jos alaikäinen harrastaa seksiä aikuisen kanssa. Ihan sama miten alaikäinen on käöyttäytynyt, aikuinen on aina vastuussa.

Laivalla oli kolme 28 vuotiasta miestä jotka tarjoilivat minulle ja kaverilleni alkoholia kun olimme 13 v. Menimme kahden kanssa hyttiin jossa veivät suihkuun ja tekivät mitä tekivät. En vastustellut vaan olin vain hiljaa.

Myöhemmin itkin monet illat itseni uneen, vaikka ei minua raiskattu vaan itse annoin kaiken tapahtua.
En kehdannut kertoa kenellekään.

Mitä sinun mielestäsi tuossa oli? Häpeän vieläkin ja tunnen itseni lutkaksi vaikka aikaa on 10-vuotta.

Miten 13-vuotiaat on keskenään laivalla ja baarissa/miesten hytissä? Onko nyt Porvoossa risteilylaiva, vai mistä tuulee? Jos toi on totta, niin juu u, miehet on rikollisia..Mutta siltikin, en usko..

Miten 13-vuotiaat on keskenään laivalla ja baarissa/miesten hytissä? Onko nyt Porvoossa risteilylaiva, vai mistä tuulee? Jos toi on totta, niin juu u, miehet on rikollisia..Mutta siltikin, en usko..

Sanottiinko missään koska tämä on tapahtunut?

Esim. itse olen 14-vuotiaana ollut luokkaretkelle Ruotsissa. Mukana oli valvojina muutama vanhempi ja kun meitä oli luokalla yli 30 lasta, eiväthän he kaikkia pystyneet mitenkään valvomaan.

Ja kyllä meitä tyttöjä yritettiin juottaa humalaan, paukkuja oli tarjoamassa jopa ällöttävät lihavat 50-kymppiset miehet. Eli humalaan juottamalla olisi varmasti saanut houkuteltua tytön hyttiin.

Tuosta omasta kokemuksestani on jo 30 vuotta aikaa. Ja edelleen siltä reissulta vaivaa se, että koska halvalla piti päästä olen itse joutunut nukkumaan hytissä, jossa oli 2 poikaa ja 2 tyttöä. Vaatteenikin vaihdoin vessassa - oli tosi ahdistavaa joutua sellaiseen tilanteeseen. Mutta Tukholma oli kyllä hieno.

[QUOTE="eee";27261170]Tuohan on laissa kiellettyä. Alle 16-vuotias ja yli 18-vuotias eivät saa harrastaa seksiä tms.
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö siis kyseessä.[/QUOTE]

Mä olin 15-vuotiaana laivalla, harrastin seksiä 18-vuotiaan kanssa ihan omasta tahdostani. Ei ollut ensimmäinen kerta, tiesin mitä todennäköisesti tulisi tapahtumaan ja sitä mä olin hakenutkin. Vaikka se lain mukaan olisikin väärin, mä en kokenut sitä hyväksikäytöksi silloin, kun on itse täysissä järjissä tiennyt, mitä tekee ja mitä haluaa.

Yhteistyössä