risteilylle lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petterinpaksuakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petterinpaksuakka

Vieras
Ensi viikolla lähdettäis Turusta. suositelkaa laivaa? viikolla ei taida muumeja siellä olla? entä ilta vai aamu lähtö? Ollaan kerran käyty Europalla ja se oli ihan ok mut onko joku toinen laiva lasten kannalta parempi? Vikingistä ei ole kokemusta ollenkaan. Meille aikuisille ei niin väliä. Laiva ja lähtö valitaan kummassa lapset viihtyvät paremmin.

Mulle Silja on edustanut sitä parempaa laivaa mutta kyllä taas karisi mielikuvat roskikseen kun käytiin. Kun siitä tuli Tallink Silja niin taso on laskenut.
Mä suosittelen siis Viking linea vaikka en ole ollut pitkään aikaan... joskus hullussa nuoruudessa tyttöjen viikendiä viettänyt siellä. joten lasten kanssa ei mitään tietoa millaista on.

Me ollaan tykätty enemmän viikkarista sopii paremmin meidän perheen tarpeisiin.

Noilla miniristeilyillä ollaan tykätty iltalähdöistä, ihan jo siksi ettei välitetä aikaisista aamuherätyksistä.

No mä taas suosittelen kyllä lapsiperheelle siljaa, viikingillä on enemmän just niitä tyttöjen tai poikieniltaa viettäviä humalahakuisia seurueita, ehkä sen takia että risteilyt on viikkarilla halvempia ja niitä saa helposti myös ilmaiseksi. Siljalla on kyllä selvästi vähän rauhallisempi meno, ja mölinään ja tupakanpolttoon käytävillä ym. puututaan helpommin.

Mikä hytti viikkarilta vastais siljan a-hyttiä? En tajunnut niistä mitään olivat jotenkin outoja kirjainyhdistelmiä vaan :D lapset on siis 1, 3 ja 5 ja pienin nukkuu mun vieressä.

Molemmilla on kyllä ohjelmaa lapsille jokaisella lähdöllä. Kuljen melko usein Suomen ja Ruotsin väliä ja itse menen yleensä Viking Linella, mutta Silja on kans hyvä (matkustan yksin). Suosittelen ottamaan hytin yläkansilta. Siellä on todella harvoin mitään häiriökäyttäytymistä. Myöhään illalla tietty jossain baareissa voi olla kans, mutta jos niihin ei mene eikä alakansille, ei humalaisten olemassaoloa oikeastaan edes huomaa.

[QUOTE="aapee";23046588]Mikä hytti viikkarilta vastais siljan a-hyttiä? En tajunnut niistä mitään olivat jotenkin outoja kirjainyhdistelmiä vaan :D lapset on siis 1, 3 ja 5 ja pienin nukkuu mun vieressä.[/QUOTE]

Täältä löydät sivupalkista lastenohjelman sekä laivat. Klikkaa laivan nimeä, esiin tulee hyttiluokat, likkaa sopivan kuuloisen hytin kohdalla "lisää", niin saat tarkemman kuvauksen: Viking Line - Merell

Teille ei sovi nuo hytit, joissa on 2 (kahdelle matkustajalle). En myöskään suosittele C- ja H-hyttejä, ne on just niitä halpoja alakansien hyttejä. A- ja L-alkuiset voisivat olla hyviä.

[QUOTE="aapee";23046588]Mikä hytti viikkarilta vastais siljan a-hyttiä? En tajunnut niistä mitään olivat jotenkin outoja kirjainyhdistelmiä vaan :D lapset on siis 1, 3 ja 5 ja pienin nukkuu mun vieressä.[/QUOTE]

Olikos siljan a-hytti ikkunallinen 4-hengen hytti? Viikkarilla a-hytti siis on vastaava.

Me ollaan mielemmin otettu viikkarilta vähän isompi hytti jossa parisänky ja lapsille 2-hengen vuode sohvasta.

Yhteistyössä