Ristiäisiin tarjottavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kitty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kitty"

Vieras
Mitä teillä on tarjoiltu ristiäisissä,kaipaisin pientä vinkkiä että mitä sitä itse leipoisi ristiäisiin. Meillä on ruoka valmiina kun anoppi sen tekee mutta tuo leivonta puoli on vielä hakusessa.

Jos on ruoka, niin sitten kahvipöytään ei tarvita mitään suolaista tai korkeintaan coctail-piirakat tai muuta ihan pientä. Myöskään pullaa ei silloin tarvita. Eli teet paria lajia makeaa leivonnaista (mokkapalat/kääretorttu/marjapiirakka/suklaakakku/juustokakku tms), jotain pikkuleipiä ja sitten täytekakkua. Esim. Kinuskikissan Daim-"mokkapalat" on herkullisia! Huomioit pienet lapsivieraat, että on jotain suht siistiä ja ei niin ylimakeaa syötävää.

aika hyviä vinkkejä oli edellisellä...

Mut myös jos ostat kaalin, peität foliolla ja teet sellasii kivoi coktail tikkui mis on juustoa,nakkia tai iha mitä vaa on kans aika menestys :)

Olin ajatellut että teen kuivakakun ja ehkä just mokkapaloja ja mietin vielä pullaa mut kai se on sitten liikaa.Täytekakku nyt tietenkin tulee melkein sen unohdin kokonaan.Ruoka on siksi kun meillä on yö vieraita ja pitkän matkan päästä tulevia joten anoppi haluaa että silloin on tarjolla myös ruoka.
Mutta kiitos vinkeistä,eiköhän tästä jotain ideaa löydy.

Meiltä löyty kasvis- ja pekonisipuli piirakat, itsetehtyjä lusikkaleipiä, mokkapaloja, domino keksejä ja täytekakku. Juotavaks oli alkumaljat (kuoharia aikuisille ja lasten kuoharia lapsille ja niille, jotka eivät juo alkoholia), pepsiä, mehua, vettä, teetä ja kahvia.

[QUOTE="Kitty";25381195]Kerroppas sitten itse viisaampaana parempia ehdotuksia??[/QUOTE]

No enemmin vaikka joku suklainen hyytelökakku täytekakun lisäksi.Onhan noita ohjeita ja vinkkejä netti pullollaan.

Yhteistyössä