Ristiäisiin vaatteet ja lahja ideoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neiti"

Vieras
Kertokaapas mulle, että mitä vaatteita voisi laittaa ristiäisiin päällelaitettavaksi?
Ja mikä on ollut paras/hauskin ristiäislahja, mitä teidän lapsoset ovat saaneet?

Tarkoitatko mitä pukea vauvalle vai itsellesi äitinä vai vieraana?
Vauvalle kastemekon alle valkoinen body ja potkupuku. Kastetilaisuuden jälkeen juhlalliset vaatteet.
Itselle juhlavaatetus, jos on sitten äitinä tai vieraana.

Kastelahjaksi oli kiva saada lapselle säästötili (isovanhemmat avasivat) ja Nomination-rannekoru oli kanssa kiva lahja sekä vaatteet, lelut ym.

olen ajatellu jotain 49 cm pitkää juttuu tai jotain mihin tulisi tämän pikkuisen pituus, ja jotenkin sen painon kanssa siihen. esim. joku 49 cm pitkä koru ja joku painon verran jotain..

Ai 49 cm kultaketjua ja 3kg painava mötikkä siihen roikkumaan :D sinänsä kyllä hauska idea, etsit vain kukkarollesi sopivat materiaalit =)

Itse olen tykännyt pukeutua ristiäisiin hillittyyn mutta iloisenväriseen/pirteään mekkoon. Vauva on joka tapauksessa se pääasia, ja saattaa vaikka pulauttaa päällesi. Musta ei ole naisella kiva niin iloisessa juhlassa.

Meillä 3 ja 5 v syövät joka ateriansan kummilusikoilla -toinen ei saanut sitä kummiltaan vaan tavalliselta vieraalta (mut ehkä kandee kysyä aikooko joku kummi ostaa, jos et itse kummi ole)

Yhteistyössä