K Kyselijä Jäsen 27.05.2004 154 0 16 16.05.2007 #1 Eikös se ole ihan normaalia, että ristiäisissä isä pitää vauvaa sylissä? Eli ei olisi erikseen sylikummia vaan kaikki kummit olisivat "vain" kummeja. :flower:
Eikös se ole ihan normaalia, että ristiäisissä isä pitää vauvaa sylissä? Eli ei olisi erikseen sylikummia vaan kaikki kummit olisivat "vain" kummeja. :flower:
E Ennariina Aktiivinen jäsen 04.01.2007 2 571 0 36 16.05.2007 #2 Kyllä isäkin voi pitä sylissä. Kaverini kolme lasta on kaikki kastettu niin, että isä on pitänyt sylissä.
Kyllä isäkin voi pitä sylissä. Kaverini kolme lasta on kaikki kastettu niin, että isä on pitänyt sylissä.
J jep Vieras 16.05.2007 #4 Mä en kans ymmärrä sitä sylikummijuttua. Meillä on isä joka pitää lasta! Ja mun oma isä on pitänyt kaikki 12 lasta sylissään!
Mä en kans ymmärrä sitä sylikummijuttua. Meillä on isä joka pitää lasta! Ja mun oma isä on pitänyt kaikki 12 lasta sylissään!
T taustalla Aktiivinen jäsen 19.05.2004 63 720 9 36 16.05.2007 #5 Sehän menee niin että vanhemmat päättää et kuka pitää lasta. Ei siinä mitään määräystä ole et kuka on lapsen pitäjä. Yleensä se on isä tai sylikummi jolla lapsi on. Mut yhtä oikeen se on olla äidin tai vaikka papan sylissä. =)
Sehän menee niin että vanhemmat päättää et kuka pitää lasta. Ei siinä mitään määräystä ole et kuka on lapsen pitäjä. Yleensä se on isä tai sylikummi jolla lapsi on. Mut yhtä oikeen se on olla äidin tai vaikka papan sylissä. =)
K Kyselijä Jäsen 27.05.2004 154 0 16 16.05.2007 #6 Kiitoksia teille. Nyt voin sanoa miehelle, ettei olla kummajaisia vaikka sylikummia ei valitakaan
J jep Vieras 16.05.2007 #7 Siitä sylikummista on vaan tullut joku trendi! Meillä kohta pitäis lapsen syntyä ja kaverit jo kyselee et kenestä meinaa tulla sylikummi! Ja mua ku niin raivostuttaa jo valmiiks. Hahaa sepäs onkin vaan isä joka saa olla "sylikummi"
Siitä sylikummista on vaan tullut joku trendi! Meillä kohta pitäis lapsen syntyä ja kaverit jo kyselee et kenestä meinaa tulla sylikummi! Ja mua ku niin raivostuttaa jo valmiiks. Hahaa sepäs onkin vaan isä joka saa olla "sylikummi"