H
Harmittaa
Vieras
Harmittaa. Saimme esikoispoikamme kuukausi sitten ja ristiäiset ovat tulossa ensi kuussa. Koska kotimme on kovin pieni, lupasivat vanhempani että he järjestävät ristiäiset lapsuudenkotonani lahjana. Äitini pyysi vain ilmoittamaan, kuinka paljon ihmisiä on tulossa ja mitä haluamme tarjota, jotta juhlista tulisi meidän näköiset. Ihana ajatus, ettei itse tarvitse järjestää juhlia, mutta nyt mieheni äiti on ilmoittanut tekevänsä ristiäiskakun. Hän on kesällä poiminut metsämansikoita pakkaseen juuri tätä tarkoitusta varten. Kaunis ajatus. Itse olimme kuitenkin ajatelleet tilata kakun muualta. Ymmärrän kuitenkin, että anoppi haluaa osallistua varsinkin, kun itse juhlat ovat minun vanhempieni luona. Rehellisesti sanottuna anoppini ei vain ole kovinkaan kaksinen leipuri.
Olisiko aivan törkeää tilata anopin kakun lisäksi se toinen, suunnittelemamme kakku juhlapöytään? Jotenkin vain harmittaa, että emme nyt itse voikaan päättää tarjoiluista, kuten suunnitelma oli, vaan anoppi toimii omin päin.
Olisiko aivan törkeää tilata anopin kakun lisäksi se toinen, suunnittelemamme kakku juhlapöytään? Jotenkin vain harmittaa, että emme nyt itse voikaan päättää tarjoiluista, kuten suunnitelma oli, vaan anoppi toimii omin päin.