H
hullu akka
Vieras
Kerronpa täällä tarinan, jota ei kehtaa kavereille kertoa
Mieheni on tilapäisesti rahapulassa (maksoimme ison lainaerän juuri), ja elatusmaksusta exälle (iso summa, jota en tähän nyt laita) oli jäänyt muutama kymppi maksamatta. Exä soitti raivona, että osa maksamatta. Vaikka mies oli maksanut pojan kuluja kyllä muuten, noin 200 euron edestä...
Mies meinasi ottaa rahan yhteisen lapsemme ristiäislahjarahoista. Minä sain raivarin. Kiljuin, että ei käy, niillä rahoilla et ala elättää ketään, ja exänsä kuuli sen puhelimeen.
Nooh... Minä hullu halusin olla kiltti, nyt ihmettelen, kenelle!!!?? Maksoin itse exän tilille ne muutamat kympit! Jälistäpäin kuulin, että exä oli haukkunut minua puhelimessa, että meillä on näin vaikeaa, koska minun ex-mieheni ei maksa elareita... Mikä ei pidä paikkansa, saanhan ne kunnan kautta, käyn töissä jne.
Mutta kyllä sitä ihminen voi olla hullu :headwall: Yritin miestäni auttaa, mutta mitä sain palkaksi... Mies ei kieltänyt maksamasta tuota summaa, päinvastoin, antoi tilinumeronkin, mutta haukkuu nyt, että tein tyhmästi. Niinkuin teinkin.
Nyt mietin, olinko täysin kuutamolla, kun en antanut ristiäisrahoja elatusmaksuihin? Kyllähän mies ne olisi takaisin maksanut. Mulle sillä oli symboliarvoa. Mitä mieltä ootte?
Mies meinasi ottaa rahan yhteisen lapsemme ristiäislahjarahoista. Minä sain raivarin. Kiljuin, että ei käy, niillä rahoilla et ala elättää ketään, ja exänsä kuuli sen puhelimeen.
Mutta kyllä sitä ihminen voi olla hullu :headwall: Yritin miestäni auttaa, mutta mitä sain palkaksi... Mies ei kieltänyt maksamasta tuota summaa, päinvastoin, antoi tilinumeronkin, mutta haukkuu nyt, että tein tyhmästi. Niinkuin teinkin.
Nyt mietin, olinko täysin kuutamolla, kun en antanut ristiäisrahoja elatusmaksuihin? Kyllähän mies ne olisi takaisin maksanut. Mulle sillä oli symboliarvoa. Mitä mieltä ootte?