Ristiäisten/nimiäisten kukka-asetelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuommosen tein tyttärelle. Pojalla oli joku korkea kimppu...

01072007666%20%5B800x600%5D.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Tuommosen tein tyttärelle. Pojalla oli joku korkea kimppu...

Oi kuinka kaunis! Tilasitko kukat etukäteen, vai ostitko sellaiset mitä kukkakaupassa oli?

Mulla kasvo sillon itellä partsilla murattia, joista sit revin nuo vihreet.
Sit hain vaan kukkakaupasta ruusuja ja harsokukkaa seuraksi.
Meil Backaksen puutarha ja plantagen aika lähellä, niin kukkia ei tartte etukäteen tilailla =)

miellä oli molemmilla pojalla ja tytöllä kastemaljan alla kukkakranssi (tehty muovikukista ja muista hepeneistä et säilyy/kestää pitkään) ja tälle kolmannelle meinaan hankkia kanssa. Kahvi pöytää olen sitten käynyt ostaa kukkakaupasta kimpun (pojalla oli sinisiä kukkia ja tytöllä punasia kukkia)...

(molemmista on kuvat mut oon poistanu kuvat koneelta)

Meil Backaksen puutarha ja plantagen aika lähellä, niin kukkia ei tartte etukäteen tilailla =)

Millä kiinnitit, entä kuinka kosteus pysyi? Minä olen tehnyt aika paljon asetelmia, mutta en kransseja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:

Millä kiinnitit, entä kuinka kosteus pysyi? Minä olen tehnyt aika paljon asetelmia, mutta en kransseja.

Tossa ei oo kiinnityksenää muuta kuin ite tota kukkaa...
Muratit sai kieputettua toisiensa sekaan ja siihen vyyhtiin sit lykin sisään ruusut ja harsot, vähän kun kieputti varsia niin hyvin pysy.

Taisin tehdä ton päivää tai max kahta ennen ristiäisiä ja sit säilytin jääkaapissa.

Tossa ei oo kiinnityksenää muuta kuin ite tota kukkaa...
Muratit sai kieputettua toisiensa sekaan ja siihen vyyhtiin sit lykin sisään ruusut ja harsot, vähän kun kieputti varsia niin hyvin pysy.

Taisin tehdä ton päivää tai max kahta ennen ristiäisiä ja sit säilytin jääkaapissa.

Kiitos selvennyksestä :flower:

Meidän on pakko pitää ristiäiset srk-talolla kun oma koti on niin pieni. Kukat tai jotain kivaa olis mukava laittaa myös niihin pöytiin, missä ihmiset istuu kahvittelemassa, mutta niitä on aika monta ja budjetti on mitätön.. Olisko teillä vinkkejä? Ite aattelin että jotain muutakin vois olla kun kukkia, mutta mitä, sitä en kyllä ole keksinyt.

Alkuperäinen kirjoittaja tumppi:
Meidän on pakko pitää ristiäiset srk-talolla kun oma koti on niin pieni. Kukat tai jotain kivaa olis mukava laittaa myös niihin pöytiin, missä ihmiset istuu kahvittelemassa, mutta niitä on aika monta ja budjetti on mitätön.. Olisko teillä vinkkejä? Ite aattelin että jotain muutakin vois olla kun kukkia, mutta mitä, sitä en kyllä ole keksinyt.

Kiviä, simpukoita, hiekkaa, vettä, kellukynttilöitä yms. asetelmana.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruusupuu:

Kiviä, simpukoita, hiekkaa, vettä, kellukynttilöitä yms. asetelmana.

Ja sammalta.

Mites jos ulkoo keräisit lehtiä ja vaikka spreimaalilla värittäisit niitä. Niitä vois laittaa kahvipöytiin koristeeksi ja lisäksi vaikka tuikkukynttilä.

esikoiselle halusin kimpun tehtynä konjakkilasin malliseen maljakkoon (jalka-osa oli paljon korkeampi ja kuppi siis pyöreä) -mies haki kimpun 28euroa ja oli saanut kimpun ja maljakon erikseen (kun minä jätin maljakon, että voivat rakentaa kimpun siihen) kimppu ei istunut mitenkään maljakkoon, vaan laitoin sen mehulasiin. vähänkö sapetti!! en halunnut mennä valittamaan, koska olin hyvin itkuinen imetyshuuruissani. itkin tätä vaan kotona... -mutta enää en kyseiseen kauppaan mene.

Yhteistyössä