ristiriitanen juttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kriisi

Vieras
ei oo viime aikoina menny miehen kanssa ihan putkeen, joku kriisi on meneillään.. kumpikaan tuskin on eroamassa tms et ei tässä ihan pohjalla olla, mut kiree ilmapiiri.
mies tulee ja menee miten tahtoo ja mä oon illat sidottuna nukkuvien lasten kanssa kotiin, en pääse mihinkään kun mies häipyy kun pieru saharaan ja saattaa olla vaikka kuinka myöhään (riippuen onko arki vai vloppu).
no, en ole enää asiasta jaksanut jäkättää, vaan aloin sit kutsuun meille mun kavereita kun lapset simahti. mul on melkein joka ilta ollu joku kaveri täällä kun mies on häipyny, ollaa tehty iltapalaa itsellemme, juteltu, juotu siiderit, naurettu ja on ollut tositosi mukavaa. no, miestähän tällainen jurppii että emännällä onkin kivaa kotona, joten onkin nyt kahtena iltana tullut kun myrskynmerkki kotiin n.30min lähtönsä jälkeen ja kauhee tiuskiminen ja urputus miten hänen täytyy päästä nukkumaan, et tosi kiva nukkua kun akat juoruaa ja pulisee ja kälättää......!!! hänellä on aikainen herätys, jotain rajaa.. sit se saa mun kavereille tosi syyllisen olon ja ne lähtee vähän vaisuina meneen ja mulla hirttää kiinni, koska mies tekee ton tasan siks et mulla ei vaan olis kivaa kotona!!!! voi RÄHMÄ taas kun tulee viikonloppu, yh-äiti saa painaa kotihommia kun mies pyörii ties missä.
ja ennenkun ehditte ehdottaa, niin olen 99% varma että sillä ei ole toista naista. pitäkää naiivina ja sinisilmäisenä, mut tunnen mieheni.... oikeesti.

Yhteistyössä