Rivari naapuri on asunu tuossa vieressä 3kk ja tänään näin hänet ensimmäisen kerran.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipari

Vieras
Mä jo mietin, että asuuko siinä muita ku se mies (ovessa kuitenki kaks sukunimeä) ku ei oikeasti oo näkyny naisesta vilahustakaa. Sen miehen lähettyä töihin, on sieltä elämisen ääniä kuitenki vielä kuulunu. Uskomatonta ettei vaan kettää oo näkyny. Turha alotus, mutta ihimettelin vaan et miten joku voi olla noi näkymätön.

Mä oon asunut lähes 30 vuotta samassa paikassa (opiskellut välillä toisella paikkakunnalla), mutta en tiedä, miltä mun naapuri näyttää :D

No joo ehkä se on kuitenkin eri asia rivarissa... :) Tosta tuli mieleen, että mun masennuksesta kärsivä ystäväni ei poistu kotoaan koskaan. Voi hyvin olla puoli vuottakin neljän seinän sisällä...

Mulla on tuollaiset rivarinaapurit.

Ne vaan viettää kaikki viikonloput mökillään ja tekee pitkää päivää töissä. Ei meillä ehditä ikkunasta ulos katselemaan enää iltaseitsemän jälkeen :D

En tiiä. Ite kuitenki käydään ulukona useaan otteeseen päivän aikana ja mieskää ei oo naapuria koskaa nähäny (tupakkamiehiä, eli "ulukoilee usien :P ). No jos se on sisälläviihtyvää sorttia tai jotai. Mä vaan oon semmonen tyyppi, et mielelläni vaihtasin naapureiden kanssa sanan tai pari jos mahollista ja vähä oottelin et jos tulis mukava naapuri ku edellisen kanssa sitä tuli hyvin juttuu. Nii juu, näillä on myös lapsi näillä naapureilla. Sitäkään en oo nähäny, vaikka ääni kuuluuki.

Yhteistyössä