rivointa mitä

  • Viestiketjun aloittaja olet tehnyt?
  • Ensimmäinen viesti
Itseteossa
Ylä puolella olevasta kirjoituksesta mullekin tuli mieleeni kun olin 14-15v ja vilkas
eli kiusasin mielelläni muita ja yleensä aikuisia ihmisiä. meille tuli vieraita ja ne sekä mun vanhempani aloittivat ryyppäämisen ja se vieras kiusas minua mielellään. Silläkin oli poika kotona mutta ei yhtä reipas kuin minä olin silloin.
Ja se muija yritti monta kertaa työntää kätensä mun housujeni sisä puolelle. Poi-
ka oletkos sinä poika kun näytät ihan likalta ja kättään mun housuihini. Poika et päästä sinikkaa sun munillesi sanoivat mulle mun vanhempani silloin ja minä en
päästänyt sitä mun housujeni sisälle. Se otti minua kädestä kiinni ja nykäs mut lähemmäksi sitä muijaa, Mulla osui ehkä vahinkossa käteni sen päähän ja siltä putos hiukset sohvalle ja muija kirkaisi kunnolla POIKA ja löi minua taka puolelle.
Minä katoin sitä silmät pyöreenä se oli eka nainen jolla oli peruukki ja mun äitini
sanoi sille. Sinikka onko sulla peruukki ja miksi sun omat hiuksesi ovat noin ohuet.
Se nainen laittoi sen peruukin takas päähänsä ja meinas lähteä meiltä saman tien pois. Sen ukko kävi sen käsivarteen kiinni ja sai muijansa rauhoittumaan. Te ette sitten kerro muille että on Sinikalla peruukki sanoi sen ukko meille. Ja me se sille
luvattiin saman tien. Sen ukko kertoi meille että hänen vaimollaan on sairaus ja siltä lähtee sen hiukset pois kaikki. Eli sen on pakko pitää peruukkia päässään.
 
Itseteossa lisäystä
Toi ylä puolella oleva mun kirjoitukseni jatkuu hiukan lisää.
Meillä meni ehkä puoli vuotta ja minä kävin sen naisen luona mun vanhempieni
kanssa hyvin usein. Minä leikin heidän poikansa kanssa usein kun se oli samalla luokalla mun kanssani koulussa. Mun omat vanhempani sanoivat ota siltä heidän pojalta housut pois aina kun vain sulle tulee tilaisuus vain. Ja minä tein työtä käskettyä tietysti otin siltä housut pois ja heitin ne pois tai mun alleni laitoin ne.
Pojat ovat taas vauhdissa ja meidän poikamme on ilmat housuja taas, Ne sanoivat kun tulivat huoneen ovelle kun me pojat pidettiin meteliä. Otas meidänkin pojalta
housut pois mun omat vanhempani sitä poikaa yllytti. Ja kohta oli munkin vuoroni
olla ilman housuja heillä. Puoli vuotta kun oli kulunut tuli meille kutsu hautajaisiin. Se muija oli kuollut sillä oli syöpä. Sen muijan mieliksi me pojat oltiin
ilmat housuja, Siis silloin kun se muija vielä eli mulle kerrottiin.
 
Vanhallakin tarpeet
Nussin naista näkyvällä terassilla vilkkaan tien vieressä.
Panin 78-vuotiasta naista. Nainen makasi haarat levällään. Reidet ja alavatsa olivat löysät samaten rinnat, mutta vittu oli karvainen ja panokunnossa. Siirtelin karvoja nähdäkseni läven ja nainen pyysi panemaan siihen liukastevoidetta. Nainen imi kyrpääni ja aloin panna naista. Panin naista edestä ja takaa. Nainen vaikeroi ja toisteli ex-miehensä nimeä, kun sai läpeensä.
 

Yhteistyössä