robopal kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli tämä tuote ollut vakavasti harkinnassa jo jonkin aikaa.kyseessä twins ohjelman robotti imuri. Kenellä on kokemuksia kyseisestä imurista?miehen yhdellä tutulla on ja ainaki hän kehuu. Haluaisin kuulla lisää kokemuksia?edullinen hinta ois,mutta onko ihan surkea?

Olen käyttänyt robopalia kolmisen viikkoa ja lähes päivittäin. Olen tyytyväinen. Akun täyteenlataaminen kestää kolmisen tuntia, vaikka ohjeissa puhutaan neljästä. Eli tunti vähemmän. Toiminta-aikaa yhdellä latauksella on 70 minuuttia. Yhtä normaalikokoista huonetta varten tulisi käyttää n. 20 minuuttia eli hoitaa 3,5 huonetta yhdellä latauksella. Jos siivoaa useammin, olen huomannut, että kymmenenkin minuuttia riittää. Kerää hyvin kissankarvat, murut jne. Pidän myös mukana tulevasta mikrokuituliinasta, jolla voi kiillottaa lattiat. Plussana myös helppo pölysäiliön tyhjennys. Ääneltään hiljainen, voi todellakin katsoa tv:tä samalla kun laite hoitaa puhdistuksen.
Voin suositella.

Mulla on ollut ihan käyttämättömänä roboimuri jo 1,5 vuotta. Ei se kauhean huono ole mutta ei vaan tule käytettyä, kai lähinnä siksi, kun meillä on räsymattoja lattialla

Ja ehkäpä yksi hyvä juttu robopal:issa on se, ettei tarvitse enää kontata lattialla, kun haluaa imuroida sängyn alta. Robopal on vain 6,5 cm korkea, joten menee oivasti myös vuoteen alle. Ja siivoustulokseen olen tyytyväinen. Tavallista imuria se ei kuitenkaan korvaa täysin, sillä esim. lattialiistojen päältähän se ei pyyhi. Hyvä LISÄ viikottaiseen perinteiseen imurointiin erityisesti niille, joilla on koira, kissa tai lapsia.

Yhteistyössä