Robotit ovat rasisteja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ja olen todellakin samaa mieltä. Se ei ole rasismia, että on isänmaallinen. Rasismi on jotain ihan muuta ja feministi suvakit ja anfantit keppihevosineen lässyttäävät, niin tyhmiä ja mieleltään sairaita, että ei eroteta kahta eri asiaa. Ilman isänmaallisuutta meillä ei olisi itsenäisyyttä ja sananvapautta... Sananvapaus nyt on viety jo ja toivon, että saataisiin sananvapaus takas.
 

Yhteistyössä