Hae Anna.fi-sivustolta

rohdos ja cactus

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä voi jorgos, 12.12.2004.

1. voi jorgos Vierailija

Sanokkaa ystävät hyvät mitä teen.
    Olin tyttöporukalla lokakuussa rhodoksen cactuksessa ja rakastuin korvia myöten Jorgokseen.Nyt kun rakastelen mieheni kanssa Jorgos on mielessäni.Saan häneltä päivittäin e-mailia.Mieheni ei tiedä mitään.Mitä teen lähdenkö takas rhodokselle vai jäänkö tutun turvallisen junttini luo

2. xyz Vierailija

eiköhän olis parempi jäädä ukkos luokse.luuletko,että jorgos on sinulle uskollinen?Jorgos on taatusti viime loma-kaudella porannut persuksiin ainakin 20:tä turisti-neitiä..,sinä mukaan lukien...voi helvetti,että oot tyhmä.

3. xy Vierailija

Jorgot poraa ensin, sitten ne pyrkivät lompakollesi, vievät viimeisetkin hilut.Ja kaikilta, ei vaan sinulta. Älä missään tapauksessa houkuttele Jorgoja tänne meidän elätettäväksi.Ono elämä noin ankeeta kun täytyy halpaan mennä...?

4. Sähkömies Vierailija

Toivotaan,että miehesi on sähkömies;joutuuhan hän elämään tuollaisen jakorasian kanssa.Sääliksi käy,miesparkaa.

5. ??? Vierailija

Vakka kantensa valitsee. Eikö se ole niin.Jotkut tykkää niistä jakorasioista.Jopa kaameat kreikut kelpaa...

6. Kalimera Vierailija

Mene ihmeessä sinne Jorgoksen luo, äläkä missään nimessä osta paluulippua, näin päästään näistä Suomen jakorasioista toivottavasti :) lopullisesti

7. jeppe Vierailija

Kyllä, menkää sinne mutta älkää tuoko niitä tänne, eikä niiden jälkeläisiä.

8. Kyllastynyt Vierailija

Tuollaisella periaatteella kannattaa olla vastaamatta, ja olla ylpea suomalainen ,jos siita nyt kannattaa ylpea olla.
    Voi, kun tietaisitte mita teista suomalaisuroista mailmalla
    puhutaan. hah, hah. haaa !!!!

9. xyz Vierailija

no tiedätkös itse,miten teille kevytkenkäisille perseenjakelijoille maailmalla naureskellaan?..sen jälkeen kun jorgokset on teitä ensin hyväksi-käyttäneet...Mutta niinhän se on;suomi-neidolta saa aina...

10. Uuno Vierailija

Ja eikö otakin päähän, että ne jakelee kaikenmaailman jorgoksille, ja meille ei ollenkaan....

11. xx Vierailija

Suomityttö on maailman helpoin nakki.Tuttu legenda Välimerellä... ootte vaan niin tyhmiä ettette edes tajua.

12. niin Vierailija

Niin se on, kun kotona ei tarpeeksi saa pitaa lahtea viaraisiin. Kenessahan on vika !!

13. minä Vierailija

Missä siellä mahdoit Jorgoksen tavata? Minäkin tunnet yhden, yrtti, mutta en antanut.... Ja monena vuonna ollaan nähty ja ensi kesänä taas, ollaan tällä hetkellä kavereita, vaikka Jorgo muuta yrittääkin.

14. Tiina Vierailija

no sielä niitä jorgoksia riittää, kunhan ei vain olisi sama jorgos ku mullakin :D
    joo..ei kannata..ne on ihan naisten naurattajia. ittekkin oon lähteny itkien takas suomeen. ihan oikeesti usko mua, vaikka kreikkalaiset on ystävällisiä yms. luulen, että sulla on parempi olla suomessa, suomalaisen miehen kainalossa :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri