roikun miehessä joka on täys paska.mutta toisaalta niin ihana. ristiriitaista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Typerys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Typerys

Vieras
Ihana
-On kotona lähes aina
-ei juokse baareissa
-ei juo
-ottaa aina lähelleen kun menee vaan viereen,halaa ja pussaa aina.
-Hoitaa lapset tasapuolisesti

Paska
-valehtelee(alusta asti antoi valheellisen kuvan itsestään,salaamalla isoja asioita mm-masennuksen,masennuslääkityksen,harhat, unilääkkeet. sai salattua hyvin kauan nuo.Nyt nuo on historiaa,mutta minua vaivaa silti se että hän rikkoi luottamuksen alusta asti. sitten on jäänyt pienistä valheista kiinni usemman kerran,en siis voi tietää koska puhuu totta ja koska ei. on esittänyt/näytellyt asioita).

-Ei ota vastuuta valheista, ts.ei siis mitään keskustelua kun on jäänyt kiinni.

-5v ajan lähes kaikk ikotityöt on kaatunut mun harteille. tämä oli ok kun hän oli masentunut,mutta viimeset 2,5v vuotta hänellä on ollut kaikki masennusoireet pois. Minä olen ollut se väsyneenpi osapuoli,silti mun on pitänyt tehä kotityöt.
viime vuonna mies oli yksin kotona päivä. ja mä tulin 8tunnin päivän jälkeen kotiin,siivoomaan. kun ukko ei voinut ajatella kuin itseään!

*sitte ihmetteli kun olin vihainen,tai nalkutin(siis kun hän toistuvasti on itsekäs eikä tehnyt niitä kotitöitä niin minä toistuvasti valitin asiasta.tottakai. mutta ei hän ei näe mitään vikaa/syytä itsessään).

-Minulla on pari toivetta mitä toivoisin häneltä, liittyen hänen käytökseen. ihan helpot asiat miehelle toteuttaa, hän tietää että ko.asiat olisi tärkeitä minulle,mutta silti ei tee asialle mitään.

-tämän lisäksi yhdestäkään ongelmasta ei ole koskaan keskusteltu.pettää tosituvasti saman lupauksen

jos mä puhun tunteistani mies on vaan hiljaa.

jotenkin siis tuntuu että mie sei edes yritä ja mä :headwall: tässä suhteessa

viime vuonna mies oli yksin kotona päiväT. ja mä tulin 8tunnin päivän jälkeen kotiin,siivoomaan. kun ukko ei voinut ajatella kuin itseään! tarkoitin siis nimenomaan että oli koko vuoden kotona kaikki arkipäivät yksin. ja jätti mulle silti kotityöt

Kirjoitit
Ihana
-On kotona lähes aina
-ei juokse baareissa
-ei juo

Miksi on ihanaa kun hän on koko ajan kotona, kun kirjoitit nuo negatiiviset asiat, niin haukuit hänet juuri siitä, että lojuu kotona tekemättä mitään.

Eli mies laittaa sinut tekemään kotityöt ja itse viihdyttää itseään kotosalla, no ei ole ihanaa.

Ottaa aina lähelle ja pussaa, onko tämä ihanaa.
Eli sinä saat raataa kotitöiden parissa ja käydä töissä ja tehdä kaiken, miehellä ei muuta mielessä kuin oma viihtyminen ja pusuttelu.

Eli jos nuo kirjoittamasi asiat ovat niitä ihania juttuja joita miehestä löydät, niin ei hän sitten kovinkaan ihana ole.
Ei mikään helmi mieheksi

[QUOTE="Hmm";28254380]Kirjoitit
Ihana
-On kotona lähes aina
-ei juokse baareissa
-ei juo

Miksi on ihanaa kun hän on koko ajan kotona, kun kirjoitit nuo negatiiviset asiat, niin haukuit hänet juuri siitä, että lojuu kotona tekemättä mitään.

Eli mies laittaa sinut tekemään kotityöt ja itse viihdyttää itseään kotosalla, no ei ole ihanaa.

Ottaa aina lähelle ja pussaa, onko tämä ihanaa.
Eli sinä saat raataa kotitöiden parissa ja käydä töissä ja tehdä kaiken, miehellä ei muuta mielessä kuin oma viihtyminen ja pusuttelu.

Eli jos nuo kirjoittamasi asiat ovat niitä ihania juttuja joita miehestä löydät, niin ei hän sitten kovinkaan ihana ole.
Ei mikään helmi mieheksi[/QUOTE]

siis kyllähän hän nykyään opiskelee päätoimisesti, eli on vain lähes kaiken vapaa-ajan kotona. siksi se on ihanaa koska hoitaa lapset puoliksi, antaa minulle läheisyyttä yms. minulla on monia tuttuja joilla miehet ravaa kaikki vapaa-illat baareissa ja kavereillaan yms. eikä vietä perheen kanssa yhtään aikaa. enkä usko että kovinkaan moni mies viettää perheen kanssa 99.9% vapaa-ajastaan.

Mutta sitte tosiaan nuo kotityöt. ja valhetelut,puhumattomuus, yms tekee minusta vihaisen.. koska tuntuu että hän ei arvosta minua

Yhteistyössä