L
lilly
Vieras
ollaan siis erottu miehen kanssa..itse sanoin että nyt tuli stoppi ja en jaksa enää. miehen ongelmia mm.:
- alkoholisti
- kauhea haukkumaan ja sai itseluottamuksen alas
- teki katoamistemppuja
-mustasukkainen ihan liikaa ja vainoharhainen
-hakannut ihmisiä ,mutta ei minua. hakkasi mm. yhden läheiseni
hyviä puolia oli minun vilpitön rakastaminen ,ei pettänyt kertaakaan , oli lapsen syntymän aikaan ihana ihminen ja niitä aikoja muistelen vieläkin.
iltaisin varsinkin tunnen kamalaa ikävää vaikka tiedän ettei siitä enää mitään tulisi ja mies on kohdellut minua kuin #&%?$!* toisinaan ja ihan itsestäänselvyytenä. mutta vieläkin rakastan aivan kamalasti häntä ja tuntuu pahalta olla erossa ja miettiä että missä menee, löytääkö uuden tms. miten ihmeessä ees kaipaan tollaisen ihmisen läheisyyttä jne? tuntuu kamalalta olla erossa mutta ei me yhdessäkään voida olla.
miten pysyä vahvana kun mies soittelee, pyytelee takaisin jne?
#&%?$!* tätä elämää :'(
- alkoholisti
- kauhea haukkumaan ja sai itseluottamuksen alas
- teki katoamistemppuja
-mustasukkainen ihan liikaa ja vainoharhainen
-hakannut ihmisiä ,mutta ei minua. hakkasi mm. yhden läheiseni
hyviä puolia oli minun vilpitön rakastaminen ,ei pettänyt kertaakaan , oli lapsen syntymän aikaan ihana ihminen ja niitä aikoja muistelen vieläkin.
iltaisin varsinkin tunnen kamalaa ikävää vaikka tiedän ettei siitä enää mitään tulisi ja mies on kohdellut minua kuin #&%?$!* toisinaan ja ihan itsestäänselvyytenä. mutta vieläkin rakastan aivan kamalasti häntä ja tuntuu pahalta olla erossa ja miettiä että missä menee, löytääkö uuden tms. miten ihmeessä ees kaipaan tollaisen ihmisen läheisyyttä jne? tuntuu kamalalta olla erossa mutta ei me yhdessäkään voida olla.
miten pysyä vahvana kun mies soittelee, pyytelee takaisin jne?
#&%?$!* tätä elämää :'(