Rokotetaanko kansaa 2-3 kertaa vuodessa maailman tappiin matkailun ja koronalinkobisnesten takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Rokotetaanko kansaa 2-3 kertaa vuodessa maailman tappiin matkailun ja koronalinkobisnesten takia?
Rokotetaanko kansaa 2-3 kertaa vuodessa maailman tappiin jotta matkailu ja koronalingot voidaan pitää auki? Itse olisin valinnut mieluummin Uuden-Seelannin ja Australian tukahdutusmallin. Tarpeeksi moni maa kun sen valitsisi tästä päästäisiin, koska viruksen määrä vähenisi globaalisti ja sen todennäköisyys päästä rajojen pakkokaranteenien läpi. Maan sisäisen koronavapauden tae ja hinta olisi maahantulijoiden omakustanteinen tai työnantajan maksama 7-14 vrk pakkokaranteeni ja koronatestit ilman poikkeusta. Tavara kyllä liikkuu vaikka rahtari vaihtuu rajalla. Pieni hinta tähän pakkorokotus- ja rokotuspassipakkorumbaan joka tulee kestämään vuosia tai vuosikymmeniä.

Kansalta ei kysytty kumman valitsemme, sen päätöksen tekivät elinkeinoelämä ja poliitikot.

Mulle sanottiin että 2023 varten jokaista suomalaista kohden on tilattu 7 annosta! Olisi kiva tietää onko totta, kuulostaa vähän ylimitoitetulta, ellei sit tahti muutu että joka toinen kk pitää ottaa

"---Keskustele lääkärin, apteekkihenkilökunnan tai sairaanhoitajan kanssa ennen kuin saat rokotteen, jos

sinulla on joskus ollut vaikea allerginen reaktio tai hengitysvaikeuksia muiden rokotteiden pistämisen jälkeen tai kun aiemmin sait Comirnaty-rokotteenrokotuksen saaminen hermostuttaa sinua tai olet joskus pyörtynyt neulanpiston jälkeensinulla on vaikea sairaus tai infektio ja korkea kuume. Voit kuitenkin saada rokotteen, jos sinulla on lievä kuume tai ylähengitysteiden infektio, kuten nuhakuume.sinulla on verenvuoto-ongelma, saat helposti mustelmia tai käytät lääkettä veren hyytymisen estämiseensinulla on heikentynyt immuunijärjestelmä sairauden, kuten HIV‑infektion, vuoksi, tai sinulla on lääkitys, kuten kortikosteroidilääkitys, joka vaikuttaa immuunijärjestelmään."

QUOTE="vierailija, post: 33868843"]
Mulle sanottiin että 2023 varten jokaista suomalaista kohden on tilattu 7 annosta! Olisi kiva tietää onko totta, kuulostaa vähän ylimitoitetulta, ellei sit tahti muutu että joka toinen kk pitää ottaa
[/QUOTE]
Eihän sitä kaikille saa laittaa!

Yhteistyössä