Rölli-kalenteri on huono!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä niitä kolme, kaikilla lapsilla omat. Huonosti tehty toi kalenteri, tosi jäykät ja pienet luukut ja suklaata ei meinannut millään saada irti kalenterista, siis aikuinen, saati lapsi sitten. Nyt on kalenterin joka luukku vähän raollaan ja kalenteri muutenkin ihan vinksallaan kun joutu kääntelemään ja vääntelemään, että sai suklaan irti. Olis pitäny ostaa ne euron kalenterit, niistä lähtee helposti suklaat. 20 eurolla sai todellakin hintalaatusuhteeltaan huonot kalenterit. :(

Kyllä mun mielestäni ne suklaat saa siitä irti ilman että tarvii rikkoa koko kalenteria, itse otin veitsellä kummallekkin lapselle. Niissä halpis kalenteriessa ne suklaat on ennen joulua kaikki siellä alareunassa tipahtaneena pahvin ja pohjan välissä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Kyllä mun mielestäni ne suklaat saa siitä irti ilman että tarvii rikkoa koko kalenteria, itse otin veitsellä kummallekkin lapselle. Niissä halpis kalenteriessa ne suklaat on ennen joulua kaikki siellä alareunassa tipahtaneena pahvin ja pohjan välissä... :/

Pitääkin huomenna käyttää veistä, kiitti.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Mä en kyllä ikinä laittaisi suklaakalentereihin niin paljon rahaa.

Entä onko jollain kinderin suklaakalantereita, eiks ne maksanu jotain 13-14 euroa? Minkälaisia on?

on Kinder, muttei ole vielä avattu. Lapsi sai tuliaisina sukulaisilta, ikinä en olisi kalenterista noin paljoa itse maksanut. Päällä lukee, että on munia, kaakaota ja patukoita ainakin imaissut sisäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

Pitääkin huomenna käyttää veistä, kiitti.

Se on hyvä, mä otin ihan tavallisella tylsällä voiveitsellä ja vähän painoin siitä suklaan alareunasta. Se muovi antaa hyvin periksi.

Entä onko jollain kinderin suklaakalantereita, eiks ne maksanu jotain 13-14 euroa? Minkälaisia on?

Meillä on kaksi, tänään molemmista tuli Kinder-yllätysmunat. Hyviltä vaikuttaa..

Meillä oli miehen kanssa viime vuonna yhteinen tuollainen ja mielestäni oli todella hyvä. :) Niin paljon tuli suklaata, että oli helppo jakaa kahdellekin ja riitti vallan mainiosti :D

Me ostettiin lapsille 1e maksavat kalenterit ja yhteensä meni 2 euroa =) ja hyviä kalentereita on. ehkä sitten kun lapset on kouluikäisiä niin voin harkita noita kalliimpia kalenterita.. minä en halua että alle kouluikäiset syö joka paivä paljon suklaata tai karkkkia.. pieni suklaapala riittää =)

Helinäkeiju-kalenteria kellään?Tyttö oli pettynyt, kun tuli sellanen suklaa, jossa luki vaan disney, ei mitään kuvaa suklaassa eikä luukussa.
Muumikalenteri on hyvä ja halpa:)

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
oisitteko todella ostanut markaa aikaan 100mk joulukalenterin tai vielä kalliimman....(järjenkäyttö sallittu....)

mutta nyt ei ookaan markka-aika ;)

Ei niin ja rahanarvo on jo muuttunut aikalailla nuista markka-ajoista, että se siitä järjen käytöstä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja 1e:
Me ostettiin lapsille 1e maksavat kalenterit ja yhteensä meni 2 euroa =) ja hyviä kalentereita on. ehkä sitten kun lapset on kouluikäisiä niin voin harkita noita kalliimpia kalenterita.. minä en halua että alle kouluikäiset syö joka paivä paljon suklaata tai karkkkia.. pieni suklaapala riittää =)

Enkä mä että se koululainenkaan syö =)

Meillä on lapsilla ne DIsneyn 15 euron kalenterit. Anoppi osti laivatuliasina ne. Niissä on hyviä suklaita, paperiin käärittyjä. Ja lisäksi 5 aiheeseen sopivaa lelua. Eli pojalla Cars-aiheisia ja tytöllä Prinsessa.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:

Meillä on kaksi, tänään molemmista tuli Kinder-yllätysmunat. Hyviltä vaikuttaa..

Aika iso ylläri jos joka aamu vastaavaa. Kertyy suklaata melkoisesti :/

Meillä Rölli-kalenteri ja suklaa tipahti kun käänsi kalenterin ylöalaisin. Monesti meillä pitänyt pitää noita suklaakalentereita jääkaapissa, että suklaat lähtee irti.

Isommilla ollut kinder-kalenterit kerran. Suklaata on reilusti ja yllätykset normaalia kinder-tasoa (eli mitääntekemätöntä). Suklaahan siinä toki hyvää... Mutta tosiaan minusta(kin) hieman liian reilusti, kun jouluna sitä tulee muutenkin.

Yhteistyössä