Romanttista yllätystä olisin järjestämässä miehelle (saa heittää vinkkejä kehiin!)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keijumetsän Lilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keijumetsän Lilja

Vieras
Mokoma ihanus meni ja vei minut yllättäen Kaustisen festareita katsomaan. Haluan järjestää vastayllärin eli siis jotain ihanaa ja romanttista ylläriä suunnittelen. Saa auttaa/ideoida mukana, jos haluaa.

Tällä hetkellä ei ole juuri muuta mieleen tullut, kuin että ostaisin miehelle lahjakortin hierojalle. Mies on ahertanut äitinsä terassin kimpussa koko kesän eikä hänen työnsäkään kovin kevyttä ole, joten hieronta voisi tehdä nannaa. Itse en jaksa hieroa kuin ehkä jotain 5 minuuttia ennen kuin reumakivut alkavat. Sitten kanssa, minä ajattelin perusteellisesti siivota koko kämpän sillä aikaa, kun mies on töissä. Ehkäpä valmistan kynttiläillallisen.

Mutta mutta. Jotain muutakin kivaa sille olis ihana keksiä/järjestää. Vai onko tuossa jo mukamas tarpeeksi? :D

(Minä sitten editoin tätä tarpeen mukaan, jos/kun löydän kivoja vinkkejä.)

Anna tuo suunnittelemasi hieronta hänelle itse siinä kynttilänvalossa! Eikä sen niin väliä ole, meneekö se oikeaoppisesti, ajatus siinä on tärkein ja miehen rentouttaminen hetkeksi. Hyvä ruoka tietysti kruunaa jutun asianmukaisine ruokajuomineen!

Alkuperäinen kirjoittaja Jacinta:
Anna tuo suunnittelemasi hieronta hänelle itse siinä kynttilänvalossa! Eikä sen niin väliä ole, meneekö se oikeaoppisesti, ajatus siinä on tärkein ja miehen rentouttaminen hetkeksi. Hyvä ruoka tietysti kruunaa jutun asianmukaisine ruokajuomineen!

Hyvä idea muuten, mutta minulla on reuma enkä kovin pitkään jaksa hieroa. :/

Jos nyt ei heti toteutettavaksi niin ehkä joskus suurempaa merkkipäivää varten mietintään: Minä vein miehen kuumailmapallolennolle, maksoi kauheesti mutta oli unohtumaton elämys!

Täällä oli joskus ketju miehen yllättämisestä saunan jälkeen maaten öljyttynä olkkarin lattialla piknikruokien kanssa kuin ryhävalas, sitä en välttämättä suosittelisi mutta tuli vaan mieleen tästä aiheesta, se oli hauskaa luettavaa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Jos nyt ei heti toteutettavaksi niin ehkä joskus suurempaa merkkipäivää varten mietintään: Minä vein miehen kuumailmapallolennolle, maksoi kauheesti mutta oli unohtumaton elämys!

Täällä oli joskus ketju miehen yllättämisestä saunan jälkeen maaten öljyttynä olkkarin lattialla piknikruokien kanssa kuin ryhävalas, sitä en välttämättä suosittelisi mutta tuli vaan mieleen tästä aiheesta, se oli hauskaa luettavaa! :D

Huu. Kuumailmapallolento. Se olis kyllä jotain unohtumatonta. Tosin, miulla on korkeitten paikkojen kammo, joten ei välttämättä sitä tule ikinä koettua.

Minäkin taisin vilkaista sitä ketjua. En ajatellut ihan sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:

Huu. Kuumailmapallolento. Se olis kyllä jotain unohtumatonta. Tosin, miulla on korkeitten paikkojen kammo, joten ei välttämättä sitä tule ikinä koettua.

Juu se ois meillekki unohtumaton se kuumailmapallo lento. Kummallakin on ihan järkyttävä korkeenpaikan kammo :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:

Juu se ois meillekki unohtumaton se kuumailmapallo lento. Kummallakin on ihan järkyttävä korkeenpaikan kammo :laugh:

Voin kuvitella.

Yhteistyössä