Hae Anna.fi-sivustolta

Rook ja Helix lävistys, kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Anonyymi12345, 24.07.2018.

1. Anonyymi12345 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Onko kellään kokemuksia noista tai muista korvalävistyksistä. Itse harkitsen niiden ottamista, mutta en ole vielä ihan varma mikä sopisi minulle kaikista parhaiten. Kiitos jo etukäteen kaikille ketkä vastaatte.

Last edited: 24.07.2018
  2. vierailija Vierailija

3. vierailija Vierailija

Sain toukokuussa 2018 double helixin. Niiden ottaminen ei sattunu yhtään, mut ne ei millään lähteny parantumaan. Aina välillä näytti paremmalt, mut sit taas seuraavaks tulehdus pääl. Jossain kohtaa ylempään helixiin tuli rustopatti ja päätin ottaa korun pois. Jäljelle jääny alempi helix parantu tosi hyvi ja ongelmat loppu siihe. Ylemmän helixin reikä meni nopeesti umpeen ja korva näyttää täl hetkel hyvältä. Oon ilone et päätin ottaa ylemmän helixin pois, täst ei ois muute tullu mitää :D

Rookin hommasin pari päivää sitte. Ottaminen ei sattunu ja oon tosi tyytyväinen siihe miltä toi lävistys näyttää. Tietenki se on vielä vähä arka jos siihen osuu, mut ei se mitenkää muute häiritse.

Sekä helix että rook on mun mielest tosi sulosii. Muita rustoläväreitä en omista. Suosittelen ottamaan jos yhtää kiinnostaa, kunha muistaa pitää ne puhtaana ja käyttää laadukkaita koruja

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri