Hae Anna.fi-sivustolta

Rooman nähtävyyden miehille?

Viestiketju osiossa 'Italia' , käynnistäjänä heinih, 17.09.2012.

1. heinih Vierailija

Olen järjestämässä miehelleni 30-vuotis lahjaksi matkaa Roomaan. Pääajatuksena on mennä katsomaan jalkapalloa, mutta mitä muuta "nähtävää" siellä olisi miehelle?

Matka ajoittuisi mitä luultavammin toukokuulle. Häntä ei siis kiinnosta välttättämättä mitkään kirkot ja vastaavat suuremmin. Toivoisin siis ajatuksia ja ideoita siitä, mitä Roomassa olisi muuta nähtävää, kun nämä "perus" kirkot tai ideoita, mitä Roomassa voisi tehdä.

Itse olen kerran Roomassa käynyt, joten itselläni on vain pieni pinta raapaisu nähtynä kaupungista eikä siis ideoita ole liiaksi.

2. Via Appia Antica Vierailija

Siis miten päädyit valitsemaan Rooman?
    Luonnollisesti hieno keino on näyttää miehelle Roomaa kakskerrosbussikierroksella, hop on - hop off.
    Shoppailu on Roomassa ihanaa - miehesi voisi ostaa tyylikkään puvun releineen ja jos pätäkkää riittää, menkää liikkeeseen nimeltä Brioni. Halvemmallakin onnistuu. Outlet-kaupunkikin löytyy melko liki.
    Ruokailuun viineineen saa uppoamaan rahaa niin paljon kuin haluaa.
    Itse olen majaillut muutamaan otteeseen AM:n hotellissa Mozart, kattoterassi siellä tai jossain muussa hotellissa on lumoava elämys hämärtyvässä illassa.
    Rooma jää sydämeen!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari