Roska silmässä - poistettiin - edelleen kipeä eli mitä nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aamulla alkoi karvastella ja "raapia" silmää. Ite sitä yritin pestä mut ei tulosta. Silmässä näkyi mustuaisen reunassa vaalea läikkä.
Puoliltapäivin soitin sit lääkäriin ja pääsin heti. Hoitaja yritti ensin. Sitte lääkäri, kokeili ja huokaili ja kokeili taas. Meni pyytämään toisen lääkärin kaveriksi. Tämä sitte jatkoi mihin edellinen jäi.
Mulle jäi epäselväksi millä välineellä ne tuota silmää puhdisti. Mut puudutustipoista huolimatta tuntui niinku ois jollain suht tervävällä vedelty tuota silmän pintaa.
Anto sitte antibiootti rasvaa viikon kuurin.

Tuota silmää karvastelee edelleen. Aika samantuntoinen mitä ennen lääkäriin menoa. Käskivät tulla uudestaan jos on jotain ongelmia. Mut tuo käsittely oli aika raju et kait voi siitäkin johtua..

Mut oisko jollain kokemusta vastaavasta?

On varmaan naarmua siinä silmän pinnassa. Käytä sitä rasvaa ja katso alkaako parissa päivässä helpottaa. Jos tuntuu ettei yhtään auta niin uudestaan lääkäriin. Luulis kyllä että alkaa siitä paraneen.

[QUOTE="vieras";22942281]On varmaan naarmua siinä silmän pinnassa. Käytä sitä rasvaa ja katso alkaako parissa päivässä helpottaa. Jos tuntuu ettei yhtään auta niin uudestaan lääkäriin. Luulis kyllä että alkaa siitä paraneen.[/QUOTE]

Kiitos. Mua niin vaan ottaa päähän kun olin ehtiny tälle päivällekin jo suunnitella vaikka mitä. Sai kaikki perua ton silmän takia ja näköjään ainakin huominen menee vielä tän kans potiessa. Viime viikolla olin pari päivää migreenissä et alkais riittään nämä.

[QUOTE="vieras";22942335]Voi olla että yönkin aikana jo tapahtuu parannusta, kun silmä saa olla pitkään kiinni. Toivotaan näin :)[/QUOTE]

Kiitokset sullekin! Nukuin jo tuossa päiväunia kun ei oikein osaa mitään järkevää alkaa tekemään. Sen verran haittaa olemista tuo. Mut meneehän tuo varmaan hetki ennenkuin palautuu tuosta käsittelystä. Ja nyt varmaan pahimmillaan kun ei puudutus enää auta.

Uus ongelma näköjään ilmaantui. Mulla on silmälasit ja ne sotkeentuu jatkuvasti ton rasvan kanssa. Siis sitä rasvaa "roiskuu" ripsistä kun räpyttelee. Ei kiva.

Yhteistyössä