Rottweiler puri myös Porissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
(17.03 22:24) Irrallaan juossut rottweiler hyökkäsi miehen kimppuun tänään myös Porissa. Koira juoksi Tavaratien varressa olevassa puistikossa aamupäivällä noin kello 10 aikaan, kun se hyökkäsi puistikossa koiraansa ulkoiluttaneen porilaisen miehen kimppuun ja puri miestä ja miehen koiraa. Miehen ja koiran vammoista ei ole tarkempia tietoja. SK

Tässäkin tapauksessa saattaa hyvin olla takana se et koirat on napanneet ensin yhteen ja se ihminen on joutunu sinne keskelle ja saanut vammoja.

Ja juu olen sitä mieltä että kaikki koirat tulee pitää kytkettyinä ihmistenilmoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
(17.03 22:24) Irrallaan juossut rottweiler hyökkäsi miehen kimppuun tänään myös Porissa. Koira juoksi Tavaratien varressa olevassa puistikossa aamupäivällä noin kello 10 aikaan, kun se hyökkäsi puistikossa koiraansa ulkoiluttaneen porilaisen miehen kimppuun ja puri miestä ja miehen koiraa. Miehen ja koiran vammoista ei ole tarkempia tietoja. SK

Tässäkin tapauksessa saattaa hyvin olla takana se et koirat on napanneet ensin yhteen ja se ihminen on joutunu sinne keskelle ja saanut vammoja.

Ja juu olen sitä mieltä että kaikki koirat tulee pitää kytkettyinä ihmistenilmoilla.

Voi kun naapurin koirat ei olis niin ovelia, et aina karkaavat ja änkeevät pihalle ja mä pelkään niitä kuollakseni. :| :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Voi kun naapurin koirat ei olis niin ovelia, et aina karkaavat ja änkeevät pihalle ja mä pelkään niitä kuollakseni. :| :ashamed:

Mulla ku aikoinaan on ollu useitaki koiria samanaikaisesti niin aidat oli maassa kiinni betonissa, jolloin mä sain ehkästyä karkailut ja portit oli kunnolliset samoin porttien lukot.

Valitettavasti noita karkailuja sattuu
:(

Mä tykkään koirista, kun ne on kiinni kytkettynä, ja sellaisten ihmisten seurassa jotka osaa niitä hallita.
Kun ne juoksee vapaana kohti mua tai lapsiani, niin en tykkää ollenkaan.
Ja se on 100% varmaa että jos joku rekku joskus puree mua tai lapsia, niin vaadin sen lopettamista samantien (vaikka olisi miten rakas omistajalleen, mitäs ei pidä siitä kunnolla huolta!) ja asiasta tullaan tekemään myös rikosilmoitus. Ehkä ne sitten oppii pitämään sen seuraavan koiransa kytkettynä :snotty:

Ja se on 100% varmaa että jos joku rekku joskus puree mua tai lapsia, niin vaadin sen lopettamista samantien (vaikka olisi miten rakas omistajalleen, mitäs ei pidä siitä kunnolla huolta!) ja asiasta tullaan tekemään myös rikosilmoitus. Ehkä ne sitten oppii pitämään sen seuraavan koiransa kytkettynä :snotty: [/quote]

Minä olen lopen kyllästynyt näihin kommentteihin, joissa vaaditaan ärhäköiden koirien lopettamista. Miksi kukaan ei koskaan omalla nimellä ja naamalla vaadi aggressiivisesti käyttäytyvän lapsen tai ihmisen lopettamista mielenvikaisina.

Ikävä kyllä, kaikkien koiran hyökkäystapausten taustalta löytyy jotakin mitä ei haluta uutisoida, aj usein se on juuri se ko koiran omistajan tapa kohdella kiraansa. Valitettavasti.

Yhteistyössä