RouvaJackSparrow ja muutkin HIMpuloista tykkäävät...

g010.gif
k010.gif
n025.gif

Nyt oon mestoilla :) . Joo olen kuullut nuo ja jotakin Villen haastattelua nähnyt jossa kertoi itse tuosta. Oli kuulemma kuullut noita sovituksia biiseistä mutta ei ostanut vielä itse levyä. Ihan hauskoja :D .

Eilen olin kuolaamassa toista Villeä, Tuomen Villeä ja olipa muuten energinen tapaus :D . Ihan hottis mies hänkin B) .

Näinpä muuten taasen k-18 unta :ashamed: :D .. Siinä Ville (Hermanni) halusi alkaa olla minun kanssa yhdessä ja minä siihen surullisena että mie kuule oon raskaana eikä tää ole siun vauva :ashamed: johon Ville että ei se haittaa mitään, haluaa kasvattaa lapsen omanaan ja tehdään sitten joskus yhteinen vauva :whistle: .. Sitten olikin sellasta menoa ja meininkiä että oksat pois :whistle: :p :D ! Ja yhtä yksityispiirrettä Villen you know mistä en sitten kerrokaan :xmas: .. Mutta ei ollut sellanen minkä kuvan on joskus antanut kyseisestä, hmm, vempeleestä :xmas: :D !

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Näinpä muuten taasen k-18 unta :ashamed: :D .. Siinä Ville (Hermanni) halusi alkaa olla minun kanssa yhdessä ja minä siihen surullisena että mie kuule oon raskaana eikä tää ole siun vauva :ashamed: johon Ville että ei se haittaa mitään, haluaa kasvattaa lapsen omanaan ja tehdään sitten joskus yhteinen vauva :whistle: .. Sitten olikin sellasta menoa ja meininkiä että oksat pois :whistle: :p :D ! Ja yhtä yksityispiirrettä Villen you know mistä en sitten kerrokaan :xmas: .. Mutta ei ollut sellanen minkä kuvan on joskus antanut kyseisestä, hmm, vempeleestä :xmas: :D !

:laugh: :whistle: :whistle: Aikamoinen toiveuni.

Aamulla sanoin miehelle että näinpä taas monenlaisia unia (tuo Ville-uni taisi olla yksi kolmesta), johon mies että jaa, näit sitten Ville Valosta tai Johnny Deppistä unta vai :whistle: .. En sitten kertonut ihan tarkkaan mitä unta sitä tuli taas nähtyä :D . Mie oon niin kova näkemään unia vaikka en ajattele sen siveellisimpiä tai rivompia päivän aikaan :D . Joskus oon sanonut että se on kuin menis joka yö elokuviin kun meen nukkumaan :whistle: .. Se vaan että ei saa valita mitä unta näkeekään, että meneekö komedian, jännityksen, kauhun vai k-18 -osastoon..

Kaverilla on HIM:n Synnin viemää kirja ja hän sanoi, että siellä lukee Teuvan Hotelli Hermannista(ei ole enää olemassa ) ja mitä HIM:n jätkät on tehny hotellihuonees keikan jälkeen. Ovat siis juosseet ympyrää pallit paljaina ja sitten hetken päästä tajunneet, että verhot on auki... :whistle: :p Mä silloin aikoinani kirosin kun mulla ei ollu rahaa mennä kattomaan sitä keikkaa, mutta jos olisin tiennyt keikan jälkeisistä tapahtumista :whistle: :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Kaverilla on HIM:n Synnin viemää kirja ja hän sanoi, että siellä lukee Teuvan Hotelli Hermannista(ei ole enää olemassa ) ja mitä HIM:n jätkät on tehny hotellihuonees keikan jälkeen. Ovat siis juosseet ympyrää pallit paljaina ja sitten hetken päästä tajunneet, että verhot on auki... :whistle: :p Mä silloin aikoinani kirosin kun mulla ei ollu rahaa mennä kattomaan sitä keikkaa, mutta jos olisin tiennyt keikan jälkeisistä tapahtumista :whistle: :D :saint:

Siinä ois Ville Hermannin rockjumaluus rapissu maahan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Oishan se kivaa mutta kun ei :headwall: . No noita Ville-unia tulee tasaiseen tahtiin joten ei haittaa vaikka ei joka yö näekään :D .

Sähän voisit kirjottaa niistä kirjan ja myydä kovaan hintaan meille unta näkemättömille :p

No mie voin sulle ihan ilmaiseksikin niitä tässä plussalla kertoa :D .

Oishan se kivaa mutta kun ei :headwall: . No noita Ville-unia tulee tasaiseen tahtiin joten ei haittaa vaikka ei joka yö näekään :D .

Sähän voisit kirjottaa niistä kirjan ja myydä kovaan hintaan meille unta näkemättömille :p

No mie voin sulle ihan ilmaiseksikin niitä tässä plussalla kertoa :D .

Mut täällä joutuu kertomaan tollasia siistittyjä versioita, tai muuten tulee bannia. :D

Mut täällä joutuu kertomaan tollasia siistittyjä versioita, tai muuten tulee bannia. :D

Tää on niin totta :headwall: ! Siksi en kertonutkaan että olipas muuten pitkä mutta ohut kapistus Villellä :xmas: . Ja vaikka oltiin ihan peruslähetyssaarnaaja-tyylillä niin kyllä osas hommansa :saint: ..

Yhteistyössä